• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

i7 of i5?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doubledutch59

Nieuw lid
Lid geworden
23 jun 2022
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hallo, ik heb een Windows i7 laptop die ik alleen gebruik voor bouwen van websites, verder staat hij uit. Normaal gebruik ik een Mac voor mn dagelijkse werk. Ik gebruik de Windows laptop omdat de web software alleen draait op Windows. En de mogelijkheid om Windows ook op mn Mac te laten verdient niet mijn voorkeur.

Nu wil ik een (liefst mini) PC aanschaffen met een losse 27 inch monitor wat een hele verbetering moet opleveren sws wat schermgrootte betreft. De laptop is inmiddels al weer zo'n 10 jaar oud. Ik vraag me af of ik voor deze werkzaamheden een i7 processor nodig heb en misschien een i5 al volstaat? De beeldbewerkingen doe ik allemaal op mn Mac. En zou 8 Gb Ram voldoende zijn? Het scheelt namelijk behoorlijk in aanschafprijs. Nu zie ik wel vaak i7 PC's refurbished op het web staan maar dat zijn vaak oudere machines die bijvoorbeeld niet meer kunnen updaten naar Windows 11...

Graag advies?
 
Een i5 met 8Gb RAM volstaat prima voor het bouwen van sites.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan