• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

icloud account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sake Moesker

Nieuw lid
Lid geworden
26 jul 2017
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Windows 10 geeft sinds kort steeds de melding dat de instellingen voor de iCloud account zijn verouderd. Dat heeft tot gevolg dat de personen app en de outlook agenda app van Windows niet meer synchroniseren met iCloud. Tot voor enkele weken geleden functioneerde dat prima.
Werkend in de personen app en in de agenda app komt de melding dat de iCloud account moet worden hersteld om te kunnen synchroniseren. Het wachtwoord moet worden ingevoerd. Als ik dit doe wordt dit niet geaccepteerd en komt Windows meteen met de zelfde melding.
Ik heb intussen het wachtwoord van iCloud gewijzigd, de nieuwste iCloud-updates geïnstalleerd, maar het heeft allemaal geen effect.
Wie kan me helpen?
 
Beste Dvermeulennn,

Lees even 1 van de forum regels.
Het is niet de bedoeling dat u reageert in oude topics (waar meer dan 2 weken niet meer op is gereageerd), tenzij u hetzelfde probleem hebt en de voorgestelde oplossingen niet werken. Ook wordt het niet gewaardeerd wanneer u met uw vraag of probleem andermans topic overneemt.

Daarom ga ik dit topic sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan