• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

iCloud opslag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sneker

Junior lid
Lid geworden
14 jan 2013
Berichten
36
Waarderingsscore
2
Mijn ssd begint vol te raken, dus ik wil ruimte vrij maken.
Ik heb al een Apple account, dus ik denk aan iCloud Drive te verhogen naar een 50Gb.
Hoe gaat iCloud Drive daar mee om?
Word de data volledig in de cloud gezet, en geeft dat ruimte op de ssd?
Ron
 
Als je eenrichtingssynchronisatie aanzet wel. Alleen synchroniseren naar de Cloud dus.
 
Ga ik bekijken
ik zou voor bijde gaan alles naar cloud kan ook erg nadelig zijn, omdat cloud alleen geen back up is daarnaast is een 3rd party de baas over je files, ik heb het zelf mee gemaakt met Microsoft. bij een klant die had volgens microsoft "terroistish" content geupload naar onedrive/sharepoint. wordt al je corperated data gewoon gegijzeld/verwijderd zonder dat ze iets zeggen.
 
ik zou voor bijde gaan alles naar cloud kan ook erg nadelig zijn, omdat cloud alleen geen back up is daarnaast is een 3rd party de baas over je files, ik heb het zelf mee gemaakt met Microsoft. bij een klant die had volgens microsoft "terroistish" content geupload naar onedrive/sharepoint. wordt al je corperated data gewoon gegijzeld/verwijderd zonder dat ze iets zeggen.
Bedankt voor je advies. Wat je zegt is wel een risico. Gevoelige data zet ik overigens niet in de cloud, die heb ik op meerdere schijven staan. Maar ik ga nu wel een extra backup-schijf aanschaffen om niet afhankelijk te zijn van de cloud.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan