• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ICT onderzoek

dwinter

Nieuw lid
Lid geworden
16 okt 2020
Berichten
0
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien wel weten worden ICT’ers na het afstuderen vaak overrompeld met vacatureaanbiedingen, en dit wordt niet altijd als even prettig ervaren.

Ik ben een afstudeeronderzoek gestart naar de wensen en behoeften van ICT’ers bij het vinden van een baan met als doel dit beter in kaart te krijgen.

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn een enquête in te vullen door op onderstaande link te klikken? Het duurt niet langer dan 3 minuten en het helpt mij enorm met mijn onderzoek! Je maakt tevens tot wel 6 keer kans op een MediaMarkt tegoedbon t.w.v 25 euro!

https://fontysfhmm.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_8Gp5fThqnQtlhu5
 
ik wil hem wel invullen maar klik niet zomaar op rondom links :confused:

dood gooien met vacatures merk ik zelf niks van in NL wel veel bedrijven die je voor een 2k ofso per maand willen hebben wat sowieso al standaard nee is. nu woon ik in finland en ben ik werkzoekend maar daar een baan vinden lukt al helemaal niet, zelfs met meerdere MS certificaten,corona speelt ook een rol en dat ik nog alleen basis fins spreek. als de dichtbijzijnde stad Tampere met 228.000 mensen op meer dan 2 uur afstand ligt en rest allemaal kleine dorpen zijn vindt je alsnog weinig werk ik denk dat het in NL zelfde is woon je in de randstad is het makelijker een baan vinden, maar de huizen zijn er ook weer duurder, woon je in buiten gebied zoals groningen ofso zal het denk ik ook wel moeilijker zijn om werk te vinden.
 
Bedankt voor je reactie. Helaas weet ik niet hoe het zich afspeelt op de Finse arbeidsmarkt. Mijn onderzoek is voor nu alleen op Nederland gefocust. Je kunt alsnog de enquête invullen als je wilt, de link is 100% veilig. Zoals je kunt zien is de link van Fontys Hogescholen, een bekende Nederlandse Hogeschool. Succes in het werkveld!
 
Ik heb de enquête ingevuld.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan