• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

IDOLS 2004

wie wint er

  • BORIS

    Stemmen: 0 0,0%
  • JK

    Stemmen: 0 0,0%
  • MAUD

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    0
Status
Niet open voor verdere reacties.

frankw

Slumdog millionaire
Lid geworden
5 nov 2003
Berichten
60.341
Waarderingsscore
307
ik stem op boris. :)
 
is er ondertussen al een idool 2004????? ow, wist ik niet :huh: <_< :( :blink: :unsure:
 
nog niet we hadden jamaaaaiiiiiii, (djamaai) en er zijn nieuwe rodnes geweest en er zijn weer drie kandidaten over (zie boveaan voor de namen) zaterdag a.s gaat er weer 1 afvallen hopelijk JK, en dan gaat het erom wie er de idol van 2004 gaat worden Maud of Boris.
 
ik hoop maud, vorig jaar heeft er al een kerel gewonnen en ik vond hind vorig jaar een stuk beter trouwens maar dit jaar mag het wel eens een meid zijn.

Als boris wel wint (met alle respect) is de forumule van idols wel duidelijk, alle jongens die homoachtig overkomen winnen het programma (nogmaals niet verkeerd opvatten, met alle respect).
 
Ja je hebt gelijk ydieresis Hint of hind whatever was de beste die ik tot nui toe gehoord heb, die maud is ook wle aardig maar ze kijkt hetzelfde als die journey kaagman met zo'n stijf gezicht. En die Boris vindt ik best goed zingen, ok al heeft hij wat weg van een bantji.
 
ach jah maar zou wel beter zijn als er nu een vrouw wint.
 
Of Course wint Boris...DUHH

wie heeft ook zo'n hekel aan JK????
IKKE WEL!!

BLurgh Hij Zuigt1!

mja..

xxx
 
Originally posted by paardje@24-04-2004, 09:27:45


BLurgh Hij Zuigt1!

ja het eerste deel volgde ik nog met JK, (vindt ik ook ) maar daarna blurgh het zuigt1 ! snapte ik niet helemaal :)
 
wie is er gisteren afgevallen dan?
 
JK is afgevallen nog maar twee over Maud en Boris
 
Ik hoop dat Jantje Smith wint, of uhh... deed ie niet mee :blink:

Dat hele idols kan me gestolen worden, van die jamaj heb je ook nooit meer wat gehoord. Ik heb nog met bijna met zijn zus liggen flikflooien trouwens.. die is verdraait lekker :p
 
was die jamaj de winnaar van vorig jaar bij jullie??? :blink:
ik ben daar nu ni zo van op de hoogte wie en wat bij de Ned Idols 2003, dus mss ik heb het wschl verkeerd voor dan, maarreuh.. is Jamaj ni die met zijn euhh zangtalent die zo een clipke heeft waarbij hij uit een wagen stapt, een disco binnen etc? als ik het nog vind zet ik het videootje hier... zo ne blonde met piekjeshaar
en (persoonlijke mening ^_^) maar niet echt een groot zangtalent?
 
Je een klein mannetje, altijd een gekleurde bril op, piekhaar, kijk maar of je een flimpie van hem hebt. :lol: :lol:
 
ow heb me dus vergist :lol: , die clip die ik bedoelde, was van herman, maar nu dacht ik dat dat die jamaj was en dus de winnaar (ook owv dat er een speciaal clipje van was dan) maar dat was dus niet :lol:

hehe wel grappig om te zien :lol:

dacht al "amai als die de winnaar is met zo'n zangtalent, wat moest de rest dan geweest zijn" :lol: ;)
 
Jij dacht amai is dat jamai, maar die herman kan er ook wat van. :lol: nee dat was niet de winnaar van idols nee, dat was Herman die nog eens in de Kuip een show heeft gegeven voor tig duizenden voetbalfans, wat ook nog op tv te zien was, ik had het gehlee jaar nog niets gezien wat zo grappig was. :lol:
 
HOI hoi , nederland ;)

idool 2004 is bij ons volop aan de gang



en ik stem op BORN


Band.gif


:lol: ;)
 
Tja uitslag is al een paar maanden hier bekend = maud geworden ;)
 
Onze winnaar (underdog) had ook een grappig brilletje, dat was dan ook het enigste wat zijn gezicht opfleurde :lol:


herman_slide4.jpg
 
Onze winnaar (underdog) had ook een grappig brilletje, dat was dan ook het enigste wat zijn gezicht opfleurde

dat is niet overdreven ! :ph34r:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan