• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Idols Voor Wie Ben Jij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankw

Slumdog millionaire
Lid geworden
5 nov 2003
Berichten
60.341
Waarderingsscore
307
Ik hoop dat Boris wint :)
 
bij ons zijn ze nog aan de voorselectie-opnames ed bezig voor de Vlaamse Idols 2004 .. <_<

.. en van de Nederlandse hebk buiten diegene in het cafe toen van 2004 ( :eek: ), nog niets gezien

In Belge zouden globaal gezien, de kandidaten dit jaar serieuzer zijn maar er zouden wel, algemeen gezien, minder "uitschieters" zijn dan vorig jaar (tot hiertoe)
Is dat in Nederland ook zo?

hehehe: Binnenkort als de bijna afl. gedaan zijn daar, mss een pronostiekjes-poll lanceren :lol: Wie gaat volgens jullie Idols 2004-Nederland winnen: a ... b... c.... zien wie van de leden er goed kan voorspellen :lol: ;)
 
Boris doet t wel heel goed maar dat vind ie zelf ook heel erg ;)
Das dan weer minder vind ik. Maar het zou leuk zijn als een vrouw eens zou winnen dus ik hoop dat Maud wint. Al volg ik het niet meer zo het begin was het leukste met al die mensen die er heilig van overtuigd zijn dat ze kunnen zingen hahaha. Dan lig je echt dubbel! We zullen zien wie wint!
 
Boris en hier een afbelding van hem boris
 
was aant het zoeken of ik die videotjes van Idols niet zo terugvond, en stootte op dit artikeltje ..
populair manneke blijkbaar :blink: :lol: hahaha

Fans belagen idool Boris
De woning van Idols-ster Boris in Venlo is gisteren belegerd door honderden fans, jong en oud.

De politie moest twee patrouilles laten uitrukken om het verkeer bij zijn huis aan de Roermondsestraat te kunnen regelen om de massa, die vooral uit tieners bestond, in toom te houden.

De populariteit van de Idols-deelnemer, die als favoriet wordt beschouwd in de finale in mei, kent geen grenzen meer in Limburg. Niet erg om hem s nachts tussen mijn lakens te vinden, zegt een 60-jarige overbuurvrouw. Hij kan niet alleen goed zingen, maar heeft ook zon lekker kontje.

Boris houdt in de regel op dinsdag en woensdag tussen drie en vier een soort spreekuur voor zijn fans, meldt een briefje dat prijkt op zijn voordeur. Op die momenten deelt hij handtekeningen uit op schooltassen, mobieltjes en fotos en zoent hij bijna alle tieners.

Bron: www.detelegraaf.nl
 
ferme 'popstar' daar heeft hij tijd voor maar om muziek te maken........ oh boy! <_<

P.S.: sorry voor de boris fans :unsure:
 
Ik vind Idols eigenlijk helemaal niets maar als ik toch moest kiezen zou ik kiezen voor Maud. Die is toch wat beter en niet zo verwaand als Boris. Maud heeft ook minkanten natuurlijk maar Boris kijkt gewoon altijd een beetje verwaand. Maar ja ik kan natuurlijk niet kiezen..
Maar vanavond zullen we zien wie er wint..
Wie gaat er kijken? :lol: :D
 
AND THE WINNER IS ---------------------BORIS!!!!!!!!!!!!!! :)
 
Voor mij is de winnaar Maud net zoals vorige keer Hind voor mij de winnaar was, die zongen gewoon een stuk beter.
 
Mm wat betrft vorig jaar geef ik je 100% procent gelijk, maar met dit jaar vondt ik Boris erg goed zingen, alleen hoorde ik vandaag dat het doorgestoken kaart was geweest.
 
Ik hoorde dat de winnaar een bekende was van enkele juryleden, dat de persoon een aantal jaren geleden al een cd met hun had opgenomen dus in prinicpe al bevoordeelt was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan