• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Iemand al ervaring met "chatGPT"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veng

Elite lid
Lid geworden
27 nov 2012
Berichten
6.543
Waarderingsscore
137
Heeft er iemand al ervaring met "chatGPT"
Ik heb gisteren zelf een account aangemaakt en ben er een beetje mee aan het spelen.
Een van de verschillen met Google is dat als je Google iets vraagt, je als antwoord een aantal links terugkrijgt.
Als je chatGPT iets vraag krijg je rechtstreeks antwoord op die vraag.
Voorbeeld:
Vraag:
"Wat is een computerforum"
Antwoord:
"Een computerforum is een online platform waar mensen met vragen of problemen met hun computer terecht kunnen en antwoorden of hulp kunnen krijgen van andere gebruikers. Het is een plaats waar mensen kunnen discussiëren over computergerelateerde onderwerpen, problemen oplossen en elkaar helpen. Meestal bestaan computerfora uit verschillende categorieën of secties die gewijd zijn aan specifieke onderwerpen, zoals hardware, software, programmeren, netwerken, enzovoort. Sommige computerfora zijn algemeen en richten zich op alle aspecten van computers, terwijl andere zich specifiek op bepaalde merken of types computers richten. Ook zijn er forums voor specifieke doelgroepen, zoals beginners of experts. Gebruikers kunnen vragen stellen of antwoorden geven door berichten te plaatsen in de forums of door deel te nemen aan discussies."

Ook heb ik het idee dat chatGPT beter vertaalt dan Google.

Vragen als: "wat is .net" , "wat is gstatic.com", "wat is discord" kent hij echter niet en genereren een foutmelding
 
Vreemd. Bij mij reageert hij goed. Wel is het zo dat als ik hem een paar uur niet gebruikt heb hij iets zegt van dat hij de veiligheid van de verbinding moet controleren.
Ik was uitgelogd maar heb als test even ingelogd. Geen probleem, maar direct in het juiste scherm.
 
:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan