• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Iemand die weet of dit (zie link ribbon flex cable) , ook ergens om de hoek misschien te vinden is ?

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voltage is geen enkel probleem.

Is het een gewone interne met kast ? Of eentje voor een laptop ? Speler of brander ?
DVD brander vond ik bij de kringloop, SATA, € 7,50. Nieuw zijn ze vanaf € 15,00, daar hoef je echt geen dure kabels voor te kopen.
 
2,65 scheelt toch nogal met 15,00 euro, zou ik denken, 7,50 komt meer in de buurt. op m.plaats voor 6,95 bij een bedrijf, maar verzendkosten dan weer. Moet maar even zien nog. Niet kringloop Leeuwarden hè, toevallig?
 
Wat voor een station zoek je dan ? Inbouw ? Laptop ? Brander ? Ik vroeg het al eerder.
Het is nu nogal twijfelen over een paar Euro. Vergeet niet dat het voor €15 wel gelijk een nieuwe is.
Verzendkosten zijn niet meer dan €7.
 
Oh sorry, brander, inbouw desktop. En verzenden kabeltje zal ook goedkoper zijn. Risico dat niet lukt natuurlijk. Kan wel gelijk twee proberen te repareren als niet vergis (twee kabeltjes bestellen natuurlijk) , eerder eens ook zo weggelegd vaag me wat van bij (had toen deze nog om te gebruiken). Als geen zin hebt hier verder op door te gaan trouwens, snap ik het, bedankt voor hulp tot zover, was al aardig behoorlijk (en gedurig).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Opgelost. Dvd rom spelertje besteld voor 9 euro incl. verzenden. Dacht goedkoop, ga verder dan ook maar niet meer moeilijk doen. Foutje van de zaak denk ik achteraf, kreeg eerst bericht dat af kon halen in weet ik waar, mail gestuurd waar bij stond dat gratis verzenden was. Krijg paar dagen later netjes thuis afgeleverd. Soms als iets (ietsjes) te mooi is om waar te zijn, is dat jandikkie helemaal niet beslist ook altijd zo. Niet zeker of naam van bedrijf mag noemen.

Ps, misschien bestel ik kabeltjes alsnog, gewoon voor de hell of it om andere proberen te repareren, ondertussen alles weer jippie jee....eh ahum, uh gelukkig weer als vanouds.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wauw, € 9 heeft een lang topic achter de rug. Ik weet niet of je het een principekwestie vond om de kosten laag te houden of dat je geld gewoon op was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan