• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Iemand die weet of provider is die eigen kastje...

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Iemand die weet of provider is die eigen kastje laat gebruiken ? Las ook iets dat mensen die langer bij Ziggo zaten wel nog zelf bepaalde kastjes kunnen gebruiken ipv één te huren van Zuigie. Wat dat dan is misschien, en of ook voor mij geld, ging hier in noorden automatisch over van upc naar dit bedrijf. of een andere optie om dit weer extra opgelegde juk af te kunnen schudden misschien, al kost het een decoder die ik er van zijn lang zal ze niet uit zal kunnen halen, dit toe eigenen van zaken waar het niet hoeft heeft me op meerdere terreinen al aardig het bloed onder de nagels weg, zei jan l. tegen de niet kraaiende haan (laatste zelf bedacht, grappig hè ?).
 
Bij sommige providers waaronder Ziggo kan je de geleverde modem in de Bridge modus zetten. Dan moet je er een eigen router achter hangen. Op die manier ben je geheel vrij om te doen en te laten wat je wilt.
 
Toch iets gebeurd op dat gebied dus. Maar met decoders nu het verhaal dat niet zelf meer in kan voorzien, verplicht één huren. Groot l*lkoek artikel met alle voordelen er in omschreven, maar keuze wordt je niet meer gelaten, dus dat één nadeel wat alle mogelijke voordelen meer dan teniet doet in mijn idee. Joseph Stalin's en Hitlers van vandaag de dag weten goed waar hun opzichtige voorgangers het hebben verprutst destijds, sneaky nijdige stiekemerds. Nou, maar weer eens verder speuren of toch nog optie weet te vinden ergens, zit schotel te denken zo'n beetje, maar dat ook icm abonnement volgens mij, weet daar 't mien nog niet van, maar zal 't daar in moeten zoeken lijkt me haast. bedankt voor 't aanhoren van dit gera.....uh relaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan