• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Aanschaf Iiyama ProLite E2483HS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjaak snor

Vaak hier
Lid geworden
27 jun 2015
Berichten
730
Waarderingsscore
3
Beste leden,

Ik ben opzoek naar een Iiyama ProLite E2483HS monitor.

Op dit moment heb ik 2x dit beeldscherm, en zou er graag een tripple-monitor setup van maken. Heeft er toevallig iemand op dit form nog zo een monitor over? Of heeft iemand een idee waar ik zo een monitor nog kan bemachtigen (behalve marktplaats)?

Groetjes,
Sjaak
 
De mijne doe ik niet weg maar volgens mij zie ik er 3 of 4 op Marktplaats staan.
 
Hallo,

Ik zag jou vraag ook op Tweakers steen en daar was iemand die er 1 had liggen.
Maar daar heb je geen interesse in?
Dag Aarie,

Heb contact gehad met de verkoper. Toen de monitor werd getest voor verzending bleek de mointor helaas al de geest te hebben gegeven. Dat is hem dus helaas niet geworden.


Wat marktplaats betreft heb ik er niet zo een goede ervaring mee, vandaar ik dat liever vermeidt.
 
Met MP loop je idd risico. Dat kun je verkleinen als je de monitor eerst werkend kunt zien en persoonlijk contact hebt met de verkoper. De monitoren hebben er in elk geval meestal wel wat bedrijfsuren opzitten. Maar dat geldt voor elk aanbod van deze monitor.

Ik heb een keer de monitor van een kennis kunnen repareren door alle elco's te vervangen. Die zijn tegenwoordig nogal krap bemeten. Je kunt dat direct aan de bovenkant van de elco zien: als deze bol is gaan staan is het einde levensduur. Vervang ze dan allemaal.
Je moet dan wel de handigheid hebben om deze zelf te kunnen vervangen.
 
Dan
Dag Aarie,

Heb contact gehad met de verkoper. Toen de monitor werd getest voor verzending bleek de mointor helaas al de geest te hebben gegeven. Dat is hem dus helaas niet geworden.
Dat is dan jammer, misschien dat toch een opvolger van het type nemen?
 
Bedoelen jullie met de 3e opvolger de 'ProLite E2483HS-B3'? Want volgensmij zijn die ook nergens meer nieuw te koop.
Op de site die Lange Pier heeft gestuurd wordt verwezen naar de 'PROLITE X2483HSU-B3', is dit wellicht wat jullie bedoelen met 3e opvolger?
 
Stond er ook bij, deze is de laatste en de vraag was of je veel verschillen ziet.
 
Ahha, nu snap ik hem. Dank!

De randen links, rechts en boven zijn wat dunner dan de modellen die ik al heb, verder is er vanaf de voorkant geen verschil. Ik was deze zelf nog niet tegen gekomen. Denk dat het het makkelijkste is als ik die monitor besteld.

Heren ontzettend bedankt, en een fijne jaarwisseling!
 
Jij ook een fijne jaarwisseling!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan