• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ik ben bezig met het leren om Games te ontwikkelen, ik loop tegen een probleem aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ToManySkillz

Nieuw lid
Lid geworden
26 jan 2016
Berichten
27
Waarderingsscore
0
hoi,

ik ben bezig met het leren om Games te ontwikkelen ik gebruik hier voor GameMakerStudio Professional.
Ik heb een project van internet gedownload en dat ge-opent in GMS, ik wilde de game starten toen gaf hij deze
errors aan:

In Script d3d_enable_texturefiltering at line 2 : unknown function or script external_call
In Script gmft_init at line 2 : unknown function or script external_define


in het script: d3d_enable_texturefiltering stond alleen dit als code:


return external_call(global.__d3d_enable_texturefiltering, window_device());


in het script gmft_init stond alleen dit:

global.__d3d_enable_texturefiltering = external_define("gmtf.dll", "d3d_enable_texturefiltering", dll_cdecl, ty_real, 1, ty_real);


de Editor geeft zelf verder geen errors ofzo aan!

Wie kan mij hier mee helpen ?!?
 
Re: Hellluuuuup!

Schreeuwtitels zoals jij nu gebruikt hebt worden op dit forum genegeerd.
Lees de huis huisregels er op na dat je altijd een duidelijk titel gebruikt.
Want alleen al het gegeven dat je een nieuw topic opstart betekent dat jij hulp zoekt.
Dus probeer de titel maar aan te passen.
 
Re: Hellluuuuup!

Sorry, ik zal kijken of ik de topic naam kan veranderen of ik zal een nieuwe aanmaken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan