• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ik heb een oude hp laptop 2007 Geen software gevonden??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bekijk nu eerst eens de video, vermoedelijk moet er een nieuwe harddisk in.

En wat dan, welk besturingssyteem?
Linux is gratis en een Windowslicentie kost geld.

Hoeveel werkgeheugen zit er in, weet je dat ook.
 
Harddiskreparatie laat ik wel doen.
Het werkgeheugen weet ik niet.
En ik wou er Linux Ubuntu opzetten.
Onze kwam van de week met de notebook aanlopen.
 
Ga dan voor voor Lubuntu of Linux Mint XFCe.
Ik snap niet dat jij zelf niet durft te kijken naar de harddisk.
Of denk jij over twee linker handen te beschikken?
 
Abraham54

Je bent gezellig
Ik heb geen 2 linkerhanden maar ik heb er geen verstand van.
WIJ ZIJN NIET ZO BIJDEHAND !!!

Gr Ben
 
Och alles wil geleerd zijn, dat is al eeuwen zo.
Maar heb je nu wel of niet de video bekeken, want als je zelf nu eens de stoute schoentjes aantrekt en de onderkant van dat oude notebook gaat bekijken of het net zo'n uitstulping heeft als in de video, dan is het begin er om te weten waar de HD zit.

En dan is goed bekijken waar de schroefjes zitten om die uitstulping te verwijderen - want dan zie je meteen of er wel of niet een HD in zit.

Zit er geen HD in, dan wordt het lastig om er nog weer een erin te krijgen, als de onderdelen er voor ook niet aanwezig zijn!
 
Abraham54

Wij laten het wel nakijken.
Bedankt zover.
 
Abraham54
Er is na gekeken.
Er zat geen hd in de laptop en er ontbrak nog iets om de hd vast te klikken.
Laptop koste ons toch niks,van wie mijn zoon de laptop had gekregen zei dat de laptop goed is (of was)
Maar nog bedankt voor de tips.

MvGr Ben
 
Dat is teleurstellend natuurlijk, ook omdat jij zelf niet bij de overgave was, anders had je kunnen vragen de laptop op te starten.
 
Ben, waar woon je?

Ik wil wel eens kijken wat voor hdd je evt nodig hebt, heb er nog wel wat liggen maar daarvoor zou ik de notebook hier moeten hebben.
Ik woon in Blokker NH
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan