• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ik heb een standaard, muis en toetsenbord voor mijn tablet gekocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomatoes

Junior lid
Lid geworden
26 aug 2021
Berichten
73
Waarderingsscore
4
Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels een standaard gekocht voor mijn tablet van DoDusta. En deze bevalt me zeer goed. Stevig en goed. Maar over toetsenbord en muis wat ik gekocht heb ben ik minder tevreden. Ik heb geprobeerd te werken in de bureaublad modus op mijn tablet. Maar, het was toch niet wat ik ervan verwachtte. In plaats van een pijltje zoals op de computer, een groot cirkeltje. Klikken werkt anders als op de computer. Rechtsklik werkt niet met knippen en plakken. En mijn toetsenbord kan niet draadloos. Kortom, ik denk erover om de muis en toetsenbord met gratis tablet hoes van point of view terug te sturen. Maar, ik dacht. Laat ik hier eens wat plaatsen. Misschien dat ik iets nog niet weet dat jullie wel weten. Ik hoor graag van jullie. En als ik nog iets belangrijks ben vergeten zodat jullie me beter kunnen helpen. Dan hoor ik het graag. Ik doe mijn best om te reageren met de informatie die je nodig hebt
 
Hallo,

Ik denk dat de stip niet aan te passen is.
Zeker als ik dit lees. (Ipad)

Zodra je de muis inschakelt, verschijnt er een grote stip ter grootte van een vingertop op je scherm. Dit is vanaf nu je cursor. Je kunt ook de snelheid van je muispijl wijzigen. Dit doe je via InstellingenToegankelijkheidAssistiveTouch. Hier pas je ook de kleur van je cursor aan. Wil je de knoppen van je muis een bepaalde taak geven? Ook dat doe je in dit overzicht.
 
Ik zie dat er video`s zijn, waar de muis wel een pijltje heeft.
Misschien dat dit of aan de muis of type/merk tablet ligt.
 
Welke zoekopdrachten gebruikte je om resultaat te vinden?
En hartelijk dank voor de reacties.
 
Op YouTube en Google muis op tablet of muis op tablet gebruiken. Dan vind je al meerdere resultaten.

Welk merk en type tablet heb jij?
 
Ik heb een Huawei Matepad Pro 10.8 inch volgens mij met HarmonyOS 2 geloof ik.
 
@maestro12

Jou link gaat toch over Windows?
Hij gebruikt een tablet met Harmony OS.

@tomatoes

Het filmpje uit mijn bericht 3 is toevallig van een Matepad pro. Dus het zou wel met een pijltje moeten werken. Misschien dat het aan de soort muis ligt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan