• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ik heb mijn Windows 10 met de 2017 Herfstupdate uitgevoerd

Na de upgrade zijn er nog weinig probleem oplossende updates uitgebracht.
Hopelijk komen die wel snel, want er zijn toch redelijk veel mensen die 1 of meerdere problemen ervaren.
Maar als dit voor jou tijdelijk werkt, is het voorlopig opgelost :)
 
Kan ook aan de diskdrive liggen, Ik heb dit gehad met een desktop en een philips dvd brander. Te pas en te onpas open. Na vervanging was het over.
 
Kan ook aan de diskdrive liggen, Ik heb dit gehad met een desktop en een philips dvd brander. Te pas en te onpas open. Na vervanging was het over.

Dat heeft hij al geprobeerd, maar dat hielp bij hem helaas niet.
 
Ik heb vandaag mijn asus n61jv laptop van windows 10 versie 1703 naar versie 1709 gezet. Buiten het downloaden en voorbereiden ging de installatie razend snel. Binnen 30 minuten stond het erop. Vooralsnog ziet het er goed uit.
 
Hopelijk blijven hier de kleine problemen weg.
Maar gegaan het zien :)
 
Gister update uitgevoerd bij een kennis van mij. Om 13.45 begonnen en om 17.35 gereed. Nu is zij in het bezit van de nieuwste Win 10 Pro uitvoering. Ge-update met de up-date assistent via microsoft.
Ik heb haar daarna niet meer gehoord of iets niet goed liep. Ga er van uit dat haar "probleempjes" met de update zijn verdwenen.
Groeten Bert.
 
Er zijn wel veel problemen verholpen met de maandelijkse updates.
Ik wil binnen kort ook 8 of 9 computers bijwerken, maar ik wil wel zeker weten dat het probleemloos kan.
Daarom wacht ik eerst de update ronde van december af om te zien wat daar nog bij zit.

Hier kun je zien wat er in november is opgelost.
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4048955/windows-10-update-kb4048955
 
gisteren op een oude HP-Compaq met (een op dat moment ongebruikte oude 3,5"HD van 160GB) tamelijk vlot Windows 10 pro geïnstalleerd met gebruik van een kennelijk universele ISO (ooit hier of op N.C.F. gevonden) . Na lange tijd updaten staat daar Windows versie 1709 op.Vreemd nu is dat CCleaner alleen in V.M. te installeren was, maar evengoed bij openen geweigerd wordt met zo'n rode melding die niet te omzeilen valt.. Waar zou dat nu weer aan kunnen liggen? Er is nog even geen A.V. op geïnstalleerd.(en die reserve-pc is weer even afgekoppeld). Bij andere W10 installaties nooit last gehad.
 
Je dient weer op te passen met de installatie van CCleaner - die wil nu de gratis versie van Avast erbij installeren.
 
Meestal heb ik dat wel in de gaten (Foxit reader doet dat ook met Chrome bv), maar nu weet ik nog niet waarom CCleaner geblokkeerd wordt op die oude pc.
 
Heb jij het hier over Windows live mail?
Weet jij dat die al heel lang niet meer wordt ondersteunt en dus een veiligheid risico is geworden?
De update is voor mij waardeloos.
2 weken na de update kreeg ik nog n update van de heren na t opnieuw opstarten blauw scherm.
Opnieuw Windows er op gezet en t zelfde probleem.
Alles uit gevogeld blijkt dat als ik m niet opnieuw op laat starten maar kompleet afzet na n update hij bij t opnieuw aanzetten wel doet.
Wat Windows in mijn bios gedaan heeft is voor mij raadsel bij n doorstart herkent hij mn. toshiba rd 400 niet.
Met Windows 1709 kan je ook al geen live mail meer instaleren.
T bestaande mail progje opent ook geen pdf files meer door de scherpe beveiliging .
Na 2uur zoeken geef ik t toch op.
Bedankt microsoft voor deze geweldige update.
 
Ik heb zojuist ook de grote update geinstalleerd. Maar het eindigde niet goed. na afloop van de update kon ik niet meer inloggen. Nadat ik mijn wachtwoord invoerde sprong hij meteen terug naar het inlog scherm, steeds weer. Ik heb het opgelost door op te starten in veilige modus, daar kon ik wel inloggen. Daarna maakte hij het laatste stukje update af. Vervolgens heb ik weer opnieuw opgestart. En nu lukt het inloggen wel. Phew:)
 
Kun je zien dat het niet voor iedereen probleemloos werkt. Maar nu werkt alles wel na behoren?
 
Ik ben er niet blij mee.
Ik wil terug naar de vorige versie.
Na het aan zetten van de pc heb ik geen internet totdat ik opnieuw opstart.
 
Dus het verwijderen van de driver heeft iets geholpen?
Ook het vinkje stond uit toch?

  1. Druk op de Startknop.
  2. Typ bij Zoekopdracht starten de volgende tekst: Apparaatbeheer.
  3. Nu komt er de optie Apparaatbeheer in het lijst te staan.
  4. Druk op Services of op Enter.
  5. Druk op het plus teken bij Netwerkadapters.
  6. Kies bij meerdere netwerkadapters voor de juiste en druk er op met de rechter muisknop.
  7. Druk op Eigenschappen.
  8. Ga naar tabblad Energiebeheer.
  9. Zet vinkje uit bij De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen.
  10. Druk op OK.
  11. Sluit apparaatbeheer venster af.
 
Ik heb het vinkje weggehaald maar helaas zonder het gewenste resultaat.
 
Dan kunnen we dat ook weer uitsluiten.
 
Heb je al eens een winsock reset gedaan? En nog iets wat je niet geheel zou verwachten maar soms wil het opnieuw opstarten van de router ook nog wel eens helpen bij dit soort vervelende verbindingsprobleempjes.
 
Mijn pc zit direct met een kabel in het modem en de rest is draadloos.
En met de rest heb ik geen problemen.
En een winsock reset heb ik nog nooit gedaan.
 

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan