• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ik heb mijn Windows 10 met de 2017 Herfstupdate uitgevoerd

Die zou je eens uit kunnen voeren. Hier heb je een video hoe dat werkt.

 
Dank je wel.
Ik zal dit deze week nog doen
 
@cashje,

Ga je geen schone installatie meer doen?
Of kijk je eerst wat er uit de winsock reset komt?
 
Ik ga zoiezo een schone installatie doen.... Komt ook mooi uit voor mijn nieuwe printer.
Maar zo'n winsock reset wil ik ook wel eens proberen om te kijken wat het doet.
 
Oké ik ben benieuwd wat er uitkomt!
Maar dat horen wij vast en zeker.
 
@cashje

Leuk om te horen dat je eerst wel eens met dat commando wilt experimenteren. Dan leer je er ook nog iets van. Mocht je besluiten een schone installatie te doen vergeet dan niet je persoonlijke bestanden te backuppen zodat je die niet kwijt bent!
 
Ik heb de commando's uitgevoerd volgens het filmpje maar nog zonder succes.
Van mijn persoonlijke bestanden en andere belangrijke dingen maar ik om de drie maanden een back-up.
Dat doe ik op 2 externe harde schijven - een aparte partitie op mijn pc en op twee grote usb sticks.
Alles voor de zekerheid.
 
Heb je na het invoeren van de commando's de pc opnieuw gestart?

Over de backup drie maanden dan hoop ik niet dat je laatste backup drie maanden geleden is en je nu, zonder een nieuwe te maken, een schone installatie uitvoert.
 
Ja de pc had ik opnieuw opgestart.
En sinds de laatste back-up heb ik niets van persoonlijk belang in mijn documenten bijgevoegd.
Dus dat moet goed komen.
 
Mooi veel succes de uitslag horen we wel.
 
Mijn pc Loopt ook op de laatste Windows 10 update, maar zover ik mij herinner ging mijn pc een heel stuk sneller vorig jaar!
 
Mijn pc Loopt ook op de laatste Windows 10 update, maar zover ik mij herinner ging mijn pc een heel stuk sneller vorig jaar!

Mijn laptop loopt super snel op de laatste versie.
Ik verwijderd en schakel zoveel mogelijk tegel, apps die ik niet gebruik verwijder ik ook allemaal, apps die zich niet laten verwijderen verwijder ik met Ccleaner. In de instellingen heb ik bijna alles uit staan, informatie doorsturen naar Microsoft staat laag.
 
Mooi veel succes de uitslag horen we wel.
@Rubensky
En @aarie25
Ik heb de een format c gedaan en windows 10 opnieuw geïnstalleerd.
Maar helaas krijg ik niet het gewenste resultaat..... Ik moet na het aanzetten van de pc steeds opnieuw opgestarten om internet verbinding te krijgen.
Ik heb ook de nieuwste intel driver geïnstalleerd maar ook zonder succes.
Ik dacht dat na een format c het wel verholpen zou zijn.
Ik zie ook tijdens het opstarten dat de opties F8 en F12 voor opstart mogelijkheden weg zijn en hij start erg snel op alsof ie iets vergeet.
En als ik daarna weer opnieuw opgestart zijn deze opties weer in beeld en heb ik weer internet.
Ligt het probleem misschien bij de laatste update van Microsoft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zou goed kunnen dat het aan de laatste update ligt.
Veel mensen hebben problemen gehad met de 1709 versie.
Maar die werden vaak wel na een schone installatie opgelost.
Ik had eigenlijk gedacht/gehoopt dat het nu was opgelost.
Als ik jou was zou ik jou probleem ook hier eens plaatsen, misschien hebben hun nog een idee.
Microsoft Community
 
Dat is een duidelijk bericht.
Hopelijk dat een medewerker van Microsoft de goede oplossing kan vinden.
 
Ik hoop het.
Ik heb ook nog linux mint vanaf usb getest en hier had ik geen problemen mee.
Dus ik denk echt dat het in de laatste update zit.
 
Ja ik denk het ook.
Het zou kunnen dat meer mensen dit probleem hebben en dat het met een update wordt opgelost.
Maar die garantie heb je natuurlijk niet. Dus hopelijk dat het Microsoft forum succes geeft.
 
Misschien heeft dit er niets mee te maken .
Maar als ik hem aan zet flitst mijn opstart scherm van Packard bell snel voorbij en is ie eigenlijk veel te snel opgestart.
Dan zie ik ook geen DEL : enter bios of F12 onder in beeld.
Als ik hem daarna opnieuw opstart zie ik dit wel.
Zou de bios gereset moeten worden of zeg ik nu iets doms.

2v953ti.jpg
 
laat jij je scherm steeds op standby staan ...ik denk het dus wel ..zet je scherm de volgende keer dat jij de pc uitzet ook eens volledig uit ....wil je daarna de computer gebruiken dien je niet te vergeten het scherm aan te zetten ..
 

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan