• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ik heb pas netwerk verbinding na opnieuw opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een imedia i6603 nl
 
En de driver geïnstalleerd?

Niet echt belangrijk dan maar zoek hier eens die PC, PB kent zijn eigen nummers niet die je geeft.
Support Download
 
Ik heb even gezocht op serie nummer bij PB.
Daar staan ze tussen maar de laatste zijn van 2012 maar die heb ik al allemaal.
Maar sinds ik de pc heb hersteld en de creators update weg is werkt alles weer perfect.
Dank jullie wel voor het mee denken naar een oplossing
 
Geen dank!
 
Nu heb ik 19-5-2018 weer een grote update gehad naar versie 1803 build 17134.48 en het probleem is er weer.
Dus wou ik een systeem herstel doen naar voor deze update.
Het probleem is nu dat ik na de laatste format c vergeten ben de herstel punten aan te zetten .
Ik heb nu geen punten waar in het naar terug kan zetten.
Weten jullie of die op een of andere manier nog te doen is of heb ik gewoon pech.
En het ergste is dat call of duty ook niet meer wil starten.
Ik ben benieuwd of meerdere mensen hier last van hebben.
 
Laatst bewerkt:
Wat voor Windows versie hebt? (home/pro)
Je zou de driver eens kunnen verwijderen en dan herstarten.
 
Ik heb win 10 home.
Ik zal later eens proberen met de driver.
Maar ik vind het wel raar dat ie bij de tweede opstart wel internet heeft.
 
In je startbericht lees ik

Ik heb trouwens een week of twee geleden nog een virus gehad die mijn avira meteen had onderschept en verwijderd.

Misschien best je PC eens laten nakijken door een malwarebestrijder . De kans bestaat dat er nog altijd sporen op je systeem van de infectie achter gebleven zijn .
 
Dat doe ik zoiezo elke week.
Afgelopen zaterdag hebben mijn malwarebytes en avira niets gevonden.
 
Malware is een verzamelnaam voor infecties . Er bestaan veel soorten van infecties dus niet alleen virussen .
Bij het opstarten van windows kan mogelijk iets verdachts opstarten met windows voor je beveiligingssoftware opgestart word . Daarom best eens laten analyseren door een malwarebestrijder .
 
In je startbericht lees ik



Misschien best je PC eens laten nakijken door een malwarebestrijder . De kans bestaat dat er nog altijd sporen op je systeem van de infectie achter gebleven zijn .
Dit virus is al weer bijna een jaar geleden.
Maar ik zal nog een keer extra scannen.
Maar het is wel toevallig dat ie het nu twee keer problemen geeft na een windows update
 
Ik heb win 10 home.
Ik zal later eens proberen met de driver.
Maar ik vind het wel raar dat ie bij de tweede opstart wel internet heeft.

Het is zeker vreemd.
Jij had het in een eerder bericht over dat jij de creators update had verwijderd en dat het toen weer werkte. welke versie heb jij al die tijd gebruikt?
Had jij met de 1703 of de 1709 wifi problemen?
 
Het is zeker vreemd.
Jij had het in een eerder bericht over dat jij de creators update had verwijderd en dat het toen weer werkte. welke versie heb jij al die tijd gebruikt?
Had jij met de 1703 of de 1709 wifi problemen?
Volgens mij de 1709.
 
Volgens mij de 1709.

Je zou eens kunnen kijken of het helpt de Microsoft wifi adapter uit te zetten. Ik kan vanavond wel even een linkje plaatsen hoe je dit moet doen.
 
Dat is goed .
Dan wacht ik even op de link.
 
Hopelijk is dit de oplossing. (voor mijn wifi problemen met de 1709 wel)

Fix Disconnecting WiFi
To fix the WiFi problem on Window 10 after the Fall Creators Update, you need to disable Microsoft Wi-Fi Direct Virtual Adapter.
To disable Microsoft Wi-Fi Direct Virtual Adapter, open the Device Manager. You can just type it into Windows search to find it. If your Windows search is broken, like it is for many people, type “devmgmt.msc” in the run box to open Device Manager.

From the View menu, select “Show hidden devices”.



Next, expand Network Devices and look for Microsoft Wi-Fi Direct Virtual Adapter. Right-click it and select ‘Disable device’ from the context menu. Restart your PC (do not skip this step).

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan