• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ik heb pas netwerk verbinding na opnieuw opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
@porrelaar
Dan heb ik de pech dat het allebei op mijn pc gebeurt.
Maar snel opstarten staat nu uit en het lijkt goed te gaan.
En herstel punten staan ook weer ingesteld.
@aarie25
Dat is inderdaad een post van mijn van een tijdje geleden.
Maar ze hebben het probleem met mijn pc in de nieuwe update niet weten te tekkelen.
Uiteindelijk is het gelukkig geen probleem nu ik weet wat het is.
 
Snel opstarten is dus eigenlijk hetzelfde als in vorige windows versies Opnieuw opstarten (warme start) .
Ligt het aan windows 10 kan ik me niet overuit spreken ik gebruik het niet , maar nog altijd windows 7 en surf ook nog bekabeld .
In mijn energiebeheer staat mijn netwerkadaptar ingesteld dat die mag uitgeschakeld worden na 10 minuten om energie te besparen .
Als ik langer dan 10 minuten mijn PC niet gebruik word die dus niet uitgeschakeld . Ik kan dit gemakkelijk controleren omdat mijn beeldscherm pas mag uitgeschakeld worden na 15 minuten in te stellen .
 
Snel opstarten is dus eigenlijk hetzelfde als in vorige windows versies Opnieuw opstarten (warme start)
Dit verhaal klopt niet,warme of koude start maakt niet als de optie snelstarten is ingeschakeld in Win8.1&10.Totaal iets anders als opnieuw opstarten,tuurlijk is die optie ook in Win8.1&10
Mvg
 
Ja als ik Wi-Fi gebruik (alleen met telefoon) heb ik altijd meteen internet.
Maar als ik de router zou uitzetten heb ik geen Wi-Fi meer....... Toch?
Mijn pc heeft geen Wi-Fi.

Ik weet niet hoe ziggo het hanteert
Ik heb ook een draadloze modem met ingebouwde router van mijn provider .
Ik kan surfen op mijn draadloos netwerk , maar ik kan ook surfen via de wifi van mijn modem maar dan surf ik via de homespots en niet via de router .
Ik kan de wifi instelling op mijn modem uitschakelen en dat houd in omdat ik het wifi signaal van mijn modem uitgeschakeld heb andere telenet gebruikers ook niet meer op mijn modem kunnen surfen . Dat verbruik word aangerekend aan wie via mijn modem surft en niet aan mij zoals er sommigen denken .
Ik heb familie de ganse andere kant van het land en zijn ook telenet klant . Mijn familie heeft niet graag dat ik op hun thuisnetwerk surf , en ga dan proberen op de telenet homespots te surfen via de modem bij wat mij niet gaat lukken omdat ik mijn draadloze modem ook niet ter beschikking stel voor andere telenet klanten .
 
Dit verhaal klopt niet,warme of koude start maakt niet als de optie snelstarten is ingeschakeld in Win8.1&10.Totaal iets anders als opnieuw opstarten,tuurlijk is die optie ook in Win8.1&10
Mvg

Zo dat weten we dan ook ! Nu snap ik het wat snel opstarten is . Bij een laptop ken ik het ook , bij een desktop niet !
Laptop dichtklappen, die gaat in slaapstand en als je hem openklapt start windows automatisch op , maar krijg je onmiddelijk het scherm te zien met wat je het laatst bezig was .
 
Bij een laptop ken ik het ook , bij een desktop niet !
Laptop/desktop maakt niet uit
Heb ook desktop met Win8.1 kun je ook snelstarten in of uitscahelen.
Mvg
 
Dat is inderdaad een post van mijn van een tijdje geleden.
Maar ze hebben het probleem met mijn pc in de nieuwe update niet weten te tekkelen.
Uiteindelijk is het gelukkig geen probleem nu ik weet wat het is.

Oké ik dacht al dat jij dit was, jammer dat het niet door hun is opgelost.
Had jij nog naar de nieuwste driver gekeken? Die is voor de jubilaris en herst upgrade.
 
Wat lees ik daar nog in .

Windows brengt alle toesteldrivers die het ondersteunen vervolgens in slaapstand, slaat de huidige systeemstatus op in een speciaal bestand en sluit tenslotte je computer af.

Dat betekent dus dat windows afgesloten word en de computer in een soort slaapstand gaat , maar niet uitgeschakeld word .
Slaapstand en je start de computer terug op >> Warme start
Computer uitgeschakeld , je zet hem aan >> Koude start
 
@aarie25
Ik heb de driver niet meer geprobeerd.
Het uitvinken van snel opstarten was voor mij de oplossing.
Pctje doet het weer zonder problemen.
Dank jullie allen voor het meedenken.
 
Mooi dat het nu weer zonder problemen werkt en geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan