F
flashsplash
Gast
Ik zit met een probleem die niet op te lossen is voor mij. Het is namelijk zo dat ik een week geblokt was door upc en sinds 02-09-2004 werd mijn signaal weer herstelt. Ik had daarvoor de oude snelheden 1500/128 en sinds 02-09-2004 de nieuwe snelheden. Ik heb sinds ik de nieuwe snelheden heb last van trage verbindingen en het uitvallen van de internet maar dat is niet het eigenlijke probleem. Ik heb een klein netwerkje en nu is het zo dat de pc waar ik gewend ben mee te werken (de andere zijn niet zwaar genoeg) nu steeds de internetverbinding verliest. Ik kan er nu maar max 10 min mee surfen en dan moet ik weer rebooten en heb ik weer internet voor max 10 min. De andere 2 pc's hebben daar geen last van. En voordat ik geblok was had ik dit probleem niet eerder. Ik heb alles geprobeerd wat ik ook maar kon verzinnen. Heb andere kabels geprobeerd, andere netwerkkaarten, andere pci sloten, heb zelfs een nieuwe install van windows gedaan en niets extra geinstall alleen de besturingsysteem en zelfs met deze nieuwe install behield ik hetzelfde probleem. Ik heb ook de modem direct op de pc aangesloten maar dat hielp ook niet, ook max 10 min surfen en weer verbinding weg. Als ik de verbinding verlies doet niets het meer (dus mail, pnp programma's etc.)Ik kan wel naar sites pingen en kan ook de dns server en de default gateway van chello pingen. Als ik de test uitvoer met chello quickfix zou alles moeten werken want volgens de test is alles bereikbaar en werkt de kabelmodem en heb ik connectie. Wat ik wel vreemd vindt is dat als ik test heb gedaan en alles werkt prima volgens quickfix en ik klik dan op de forum link krijg in de melding dat er geen internet connectie is. Dus aan de ene kant zegt de test alles is ok en vervolgens klik je op de forum link en krijg je de melding geen internet connectie. Ik heb geen idee waar het aan kan liggen en heb geen zin om weer een nieuwe install van windows te doen aangezien het ook niet daaraan ligt(geen spyware problemen dus). Als jullie enige tips zouden hebben en of de oplossing zouden weten zou mijn dank groot zijn. Ik heb trouwens xp draaien en alles is up-to-date en ik heb het internet wereld bolletje rechtsonder in de browser staan dus connectie is er wel alleen willen de pagina's niet getoond worden. Ik draai winxp en alles is up-to-date en ik heb het internet wereldbol icoontje in mijn browser maar alleen worden de pagina niet getoond. Wel als ik me pc herstart dan dot het even voor 10 min weer. ander 2 pc's zijn win 2000
ciao flash
ps:ben echt een beetje radeloos aan het worden
ik heb zojuist ook gemerkt dat ik geen andere browsers kan installeren. ik probeerde mozilla en netscape te installeren maar in het begin van de installatie opent het een stuk of 15 venster met de vraag als ik de installatie wil beeindigen wat het vervolgens zelf doet dus ik krijg de mogelijkheid niet om andere browsers uit te proberen.
ciao flash
ps:ben echt een beetje radeloos aan het worden
ik heb zojuist ook gemerkt dat ik geen andere browsers kan installeren. ik probeerde mozilla en netscape te installeren maar in het begin van de installatie opent het een stuk of 15 venster met de vraag als ik de installatie wil beeindigen wat het vervolgens zelf doet dus ik krijg de mogelijkheid niet om andere browsers uit te proberen.