• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ik kan emailbericht niet beantwoorden, ik kan bijlagen niet openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jov

Vaak hier
Lid geworden
13 sep 2011
Berichten
701
Waarderingsscore
4
Ik gebruik gmail. Iemand, ook met gmail, zendt mij een bericht met drie bijlagen.
De opties voor 'Beantwoorden' (kromme pijltje e.a.) ontbreken. Ik kan alleen een nieuw bericht naar de afzender schrijven.
Onderaan staat dat er drie bijlagen zijn. Van de drie bekende icoontjes (downloaden-google drive-view) ontbreekt de laatste en de andere twee doen niets.
Wat nu?
 
Heb jij het over de computer of telefoon versie?

Als het voor de computer is, zou je eens kunnen kijken of het volgende werkt.

Bijlagen kunnen niet worden geopend of gedownload.
Als bijlagen niet kunnen worden geüpload of gedownload, probeer je deze stappen in de weergegeven volgorde:

  1. Controleer of je een ondersteunde browser gebruikt.
  2. Schakel eventuele browserextensies één voor één uit.
  3. Maak je browsercache leeg en wis cookies.
  4. Open Gmail met de functie Labs uitgeschakeld op deze pagina: https://mail.google.com/mail/u/0/?labs=0. Als het probleem hiermee is opgelost, schakel je de Labs één voor één in.
Als het voor de Android versie is dan zou je de app eens kunnen verwijderen en er op nieuw op kunnen zetten.
 
Soms gaat het daar niet helemaal goed. Als je de mailbox via de browser, bijvoorbeeld Internet Explorer, opent probeer dan eens een andere browser, Bijvoorbeeld Google Chrome.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan