• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ik loop hier tegen problemen aan ...

Emi

NCF Goeroe
Lid geworden
18 sep 2012
Berichten
27.783
Waarderingsscore
229
zie afbeelding ...blijkbaar heb ik dus geen rechten meer om bepaalde pagina's te zien ...
ik wenste dus in het sub forum " software " een antwoord te voorzien op de vraag van Nasjsnarf ...dit kan dus niet !
5a678017e4b98-Ashampoo_Snap_2018.01.23_19h33m27s_004_.png
 
Laatst bewerkt:
Even gecheckt: wat Emi noemde geldt voor alle topics in het forumonderdeel Software.
Bij ieder topic in dat onderdeel krijg ik dus diezelfde melding: ... geen permissie...
 
Welnee Abe, dit kun je morgen ook wel regelen.
Of slaap je niet lekker wanneer je weet dat je de permissies voor het forumonderdeel Software nog moet nakijken/wijzigen?
Najsnarf zal het je vast niet kwalijk nemen als je het morgen ‘pas’ regelt. En Emi en ik ook niet.

Aanvulling: ik heb even alle subforums getest. Het probleem “geen permissie” geldt voor de volgende subforums:
Software: Software
Software: Freeware, Shareware
 
Laatst bewerkt:
Bijna klaar, Abe.
Software: Software is weer toegankelijk
Software: Freeware, Shareware is nog niet toegankelijk
 
23:33 uur. De topics in Shareware, Freeware zijn nu ook toegankelijk.
Je kunt naar bed, Abe.
En ik ga ook... welterusten.
 
Maar nu wel, dat komt omdat ik jouw bericht gemist had.
De pagina stond nog open bij mij en was dus niet vernieuwd.
 
this verholpen ....bedankt .
 
Hallo Abraham,

Als slaaptijd adviseer ik 22:00 uur.
 
heb ik pas gedaan te dinsdag ...doe dit niet elke dag .

*heb ze juist wederom opgeruimd en kan er nog steeds geen reactie neerschrijven ...
 
Hier in hetzelfde topic zelfde melding "je hebt onvoldoende rechten om hier te reageren"
 
ja nu is het verholpen ...dus het lag niet aan de cookies .
bedankt in elk geval..
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan