• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ik wil mijn pc upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik neem aan dat je dit bedoelt? Ik voeg even een foto bij. Dit zit in de grafische kaart.

En, er staat nergens op de voeding het aantal watt, en ben beetje bang om em los te halen en de onderkant te bekijken haha.

Het is een Lepa N500 voeding, van wat er op de voeding zelf staat.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 11
Waar kan ik die kaart het beste kopen en waar is die het voordeligst, ik zie zoveel verschillende 1060 kaarten met 6gb de een is 400 en een andere 180 euro.

En ik neem aan dat een andere voeding erin zetten teveel gedoe is speciaal voor die AMD kaart, en dat je dan nog duurder uit bent?
 
Bij de link van de benchmarks die je hebt gestuurd van de GTX en RX, staat dat de RX 188 is en de GTX 139 euro. En toen ik het gewoon via google zocht, kwamen er zoveel verschillende prijzen uit daarom.
Bedankt trouwens bekijk nu die website.

Edit:

Ik bekijk nu de tweakers website, wat zijn de verschillen eigenlijk tussen die kaarten? Of zijn ze allemaal hetzelfde.
Oh, en dit zijn GTX 1660 ipv de 1060 wat je in het begint stuurde, zit daar ook verschil in of?
 
Je moet ook wel opletten dat de kaart die je wel kopen in je case past, meestal zijn die vrij lang. Ook de switch naar een SSD (eventueel naast de huidige HDD) zal je snelheidswinst opleveren. Die SSD's zijn tegenwoordig helemaal zo duur niet meer, rond de 70 euro voor een 500tje van Crucial. GPU en SSD kan je in de toekomst meenemen naar een nieuw systeem.
 
Die GTX 1060 is er niet meer heb ik gezien, die GTX 1600 is de opvolger heb ik begrepen.
Verschillen zit 'm alleen in merk en hoeveelheid geheugen en de prijs.
 
Je moet ook wel opletten dat de kaart die je wel kopen in je case past, meestal zijn die vrij lang. Ook de switch naar een SSD (eventueel naast de huidige HDD) zal je snelheidswinst opleveren. Die SSD's zijn tegenwoordig helemaal zo duur niet meer, rond de 70 euro voor een 500tje van Crucial. GPU en SSD kan je in de toekomst meenemen naar een nieuw systeem.

Ja, mijn kast is volgens mij redelijk groot en behoorlijk leeg haha. Dus dat gaat denk ik wel passen.
En ik wil ook een SSD erbij nemen uiteindelijk en een nieuwe HDD want die begeeft het volgens mij.

En bedankt lange pier, ik ga dan voor de GTX 1660 6gb, haal ik die een van deze dagen.
 
Welke aansluiting gebruik je en wat zit er op die monitor?
Indien alleen VGA dan heb je een D/A omzetter erbij nodig, zitten alleen HDMI en videopoort aansluitingen op.

En bij voorbaat, veel plezier ermee.
 
Me monitor heeft een HDMI aansluting, dus dat zit wel goed en ik gebruik nu ook een HDMI aansluiting.

Ja, dat zou wel goed komen. Harstikke bedankt ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan