• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Ik zie maar een nieuw onderwerp bij nieuwe berichten op dit forum🤨

henryschippers2023

Gevestigd lid
Lid geworden
9 aug 2023
Waarderingsscore
38
Ik zie maar een nieuw onderwerp bij nieuwe berichten op dit forum🤨
Zie foto… hoe kan / komt dit?

Bijlagen

• IMG_4266.png
    IMG_4266.png
    343,9 KB · Weergaven: 8
Als je via deze link gaat, wat zie je dan?

Ik heb een hele lijst met berichten van spammers staan, maar die zien jullie niet, dus dat zou kunnen dat daardoor het overzicht voor jou anders is (spammers uitgefilterd).

Als je via deze link gaat, wat zie je dan?
https://www. Ik heb een hele lijst... voor jou anders is (spammers uitgefilterd).
In incognito modus zie ik hier twee berichten staan.

Ik denk omdat er maar twee nieuwe berichten zijn sinds de laatste inlog.
Want ik zag ook maar 2 nieuwe berichten, sinds mijn laatste login gisteren.

Het blok heet toon X onderwerpen die recent zijn gepost. Ik kan er geen data/periode in zetten, maar het maximaal aantal items dat getoond wordt is 8. Ik zie er wel 8, maar daartussen zit dus ook de spam die we opgeruimd hebben (en welke nooit aan de gebruikers is getoond):
1744809009399.png

Ik zie er wel 8
Dat klopt, maar die spam zien wij niet meer, dus vandaar dat het aantal van 2 voor de gewone gebruiker klopt.
Als die spam gemoved is naar een andere (afgeschermd) forum i.p.v. verwijderd, dan zullen admins/mods die nog bij de nieuwe posts zien.

Oplossing daarvoor is om bij dat afgeschermde forum uit te vinken dat die bij nieuwe posts moet worden weergegeven. Indien gewenst uiteraard.

Klopt, ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat het totaal van 8 wel gehaald wordt, maar nu dus niet. Mijn verwoording was niet helemaal correct. Ik ga nog wel even kijken of ik die topics uit die lijst kan filteren.

Ik kan er geen data/periode in zetten,
Wel het aantal weergegeven laatste items. Misschien ook wel data/periode in de andere widget opties maar dat lijkt me niet nodig.

De spam topics zitten dus in de limiet, maar die worden dan voor de anderen niet getoond (uitgefilterd), waardoor het totaal voor jullie 8 is min de spam topics. Als ik ze uitfilter, wordt het beter:

1744809422847.png

Yep, zo ziet het er weer toonbaar uit, thanks!

Simpele oplossing: Het forum vaker bezoeken, dan loopt de lijst van nieuwe berichten niet op. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Alleen onder de knop, die widget rechts blijft gewoon hetzelfde. :D

Ik denk omdat er maar twee nieuwe berichten zijn sinds de laatste inlog.
Want ik zag ook maar 2 nieuwe berichten, sinds mijn laatste login gisteren.
Dit was zonder in te loggen, want anders zou ik ook al spam berichten zien.

Inmiddels zie ik er weer een mooi aantal staan, de hierboven beschreven oorzaken kloppen

Terug
Bovenaan