• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ik Zoek 2 Programma's Voor Filmbewerking.

Status
Niet open voor verdere reacties.

YdieresiS

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
5 dec 2003
Waarderingsscore
491
Hallo,

Ik ben maar eens wat begonnen te spelen met filmpjes, maar in alle lijsten met software zie ik niet echt iets staan waar ik wat mee kan.

Waar ben ik dan naar op zoek:

Naar een programma waarmee ik subtitles permanent in een avi/ mpeg bestand kan plaatsen

Naar een programma waarmee ik avi/divx mee kan omzetten naar mpg zodat ik ze met mijn dvd software naar een dvd kan schrijven

Dus als iemand nog goede progjes daarvoor heeft, het liefst freeware.
Dan hoor ik dat graag.

Voor wat betreft het omzetten van AVI naar MPEG: met je hier eens klikken.

Lijkt me wel wat ingewikkeld, maar mss valt 't mee!!! :rolleyes:

Van dezelfde site iets over AVI naar MPEG (met ondertiteling): klik

Alvast bedankt backdraft, zal het eens bekijken.

Die eerste is niet zo moeilijk, maar daarmee kan je alleen maar bepalen welke codec op een film zit, ik zal die 2e eens bekijken.

Die 2e lijkt mij zo'n beetje alles in 1, ik probeer die even uit, en als het niet lukt horen jullie het wel.

Bedankt,

YdieresiS

Met die 2e kan ik hem wel omzetten naar mpeg, maar nu ben ik nog iets nodig om de ondertiteling er in te zetten.

Ok, ik heb het via een kameraad van mij gevonden.

Alles staat op deze website:

ExtraDVD.nl

Toch allemaal bedankt voor de hulp.

YdieresiS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan