• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ik zoek een goed antivirusprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

komputer1954

Nieuw lid
Lid geworden
22 jul 2017
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hallo!Vandaag heb ik een Komputer gekregen.Echter ben ik nog niet bekend met het gebruik van dit apparaat.Kan iemand me een goed virus aanraden want dat staat er nog niet op.Op de eerste pagina kom ik niet veel verder.En kan ik die muziek van de andere pagina ook opnemen?
Bij voorbaat dank,Barry.
 
Ben je op zoek naar een gratis of betaalde virus scanner?
Wat bedoel jij precies met op de eerste pagina kom ik niet verder?
Wat bedoel je precies met muziek opnemen van een andere pagina?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op het forum, Barry.

Ik heb je nu een eigen topic gegeven. Het is namelijk niet de bedoeling dat je je vraag stelt in het topic van iemand anders.
Beantwoord om te beginnen de vragen die aarie25 jou stelde.
 
Hier heb je alvast enkele goede gratis en betaalde versie`s.
Betaald
Bitdefender-Kasparsky-Trend Micro

Gratis
Panda-Avast-Avira
 
Aaah we hebben het daarover.
Dit is zeker een goede site, vol informatie en goed uitgelegd.
Ik krijg regelmatig zijn nieuwsbrief vol tip en tricks.
 
Barry,

Welkom bij het NCF!

Je wilt een goed virus. Nu neem ik aan dat je een antivirus bedoeld. Kan je ons dan wat meer vertellen over het hoe en wat? Dat kan door alle hierboven gestelde vragen te beantwoorden.
 
misschien heb je hier wat aan?
(al eerder vertoond..)Maar het kan zijn dat alles al is opgelost.
 
filmfragment schijnt al 8 jaar oud te zijn.De vraagsteller is in 1954 geboren, misschien hangt het daar mee samen dat er niet gereageerd wordt.
En zie bij posten dat Veng iets eerder was. Ik heb kaspersky - waar ik alle vertrouwen in heb - ook geïnstalleerd gehad, maar er is inderdaad sprake van een proefversie van 1 jaar, en ook kreeg ik geen mails de deur uit: ergens een te strenge bewaking. Momenteel maar weer Panda genomen. Die heeft tenminste niet van die mededelingen onderaan je verzonden emails.
 
Voor de zekerheid twee mailtjes naar verschillende accounts van mezelf gestuurd: geen probleem, al zegt dat niet alles.

Over een jaar kijk ik verder. Ik heb ook Malwarebytes 3.1.2 full dus vraag is zelfs of dit, samen met Defender, niet voldoende zou moeten zijn. Al ga ik dat risico niet nemen. Dan alles maar wat trager.
 
komputer1954

Heeft al even niet meer gereageerd. Misschien is hij met vakantie. Laten we daar even op wachten. Laten we niet te veel informatie plaatsen zodat hij het overzicht niet kwijtraakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan