• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

in wachtrij...printer doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansenclaassen

Nieuw lid
Lid geworden
4 dec 2013
Berichten
12
Waarderingsscore
0
mijn printer print soms wel soms niet...document staat in wachtrij
alles klopt verder wel (wifi verbinding goed)
al vanalles geprobeerd.
-printer aan/uit zetten
-computer opnieuw opstarten
-taken annuleren
-spooler
etc etc

-toen alles verwijderd (printer + programma's)
-alles er opnieuw opgezet

weer hetzelfde liedje

snap er echt niets meer van...iemand tips??
 
Welkom op dit mooie forum.

Om welke merk printer gaat het?
En wat is het model van jouw printer
En ook niet onbelangrijk...... welk besturingssysteem gebruik jij?

Misschien dat er dan "beter" geholpen kan worden.

Groeten Bert.
 
bedankt voor je reactie

Ik heb een Lexmark x4975 (4900 serie wordt ie genoemd)
en ik hem windows 7

wachtende op een reactie :)
 
Hallo Jansen,

Jij geeft aan dat je alles opnieuw hebt ge?nstalleerd.

Heb jij de laatste drivers via Lexmark Support & Downloads verkregen of heb jij een CD van Lexmark?

Je kunt op de Lexmark site aanvullende software software vinden voor deze printer.

Je kunt aangeven welk besturingssysteem je zoekt bijv Windows 7 (32 bits of 64 bits-versie)

http://support.lexmark.com/index?lo...ductCode=LEXMARK_X4975&focusedTab=DOWNLOADS#5

Succes Bert

@ Moderator.

Misschien zou een van jullie moderatoren deze discussie in een nieuw topic willen plaatsen?
TS is nieuw en heeft zijn probleem geplaatst in Stel je voor.

Met vriendelijke groet Bert.
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ Moderator.

Misschien zou een van jullie moderatoren deze discussie in een nieuw topic willen plaatsen?
TS is nieuw en heeft zijn probleem geplaatst in Stel je voor.

Gebeurd. Discussie is verplaatst naar Randapparatuur en gadgets.
 
Heb je toevallig een pdf printer als standaard printer? dat is een printertool die vaak met een pdf reader mee komt en word ge?nstalleerd de laatst ge?nstalleerde printer word dan automatisch de standaard printer. Je kunt dat zien als je naar printers en hardware in je configuratiescherm gaat daar even kijken of de Lexmark wel de standaard printer is
 
Lexmark is de standaard printer. Heb via de lexmark website de juiste drivers gedownload.

Wat zo vreemd is dat ie soms wel en soms niet print, als er wat fout is zou hij het toch helemaal niet moeten doen.

We paar vreemde dingen;
document blijft in wachtrij staan (afdrukken)
als ik het document verwijder blijft het ook in de wachtrij staan en gaat pas weg als ik de laptop opnieuw opstart.

echter nu zit ik te kijken bij printers-geavanceerd
dan staat hij op ; afdrukducomenten in wachtrij plaatsen met daaronder aangevinkt onmiddellijk beginnen met afdrukken.
Er is echter ook een optie; rechtstreeks naar de printer afdrukken
als ik deze wil toepassen geeft hij KAN PRINTERINSTELLINGEN NIET OPSLAAN. DE BEWERKING KAN NIET WORDEN VOLTOOID (FOUT 0X0000070C)
iemand enig idee??
 
Nee, niet kiezen voor 'Rechtstreeks naar printer afdrukken'

Dit zijn de instellingen voor mijn goed werkende standaard printer, een HP Photosmart C5180 All-in-One:

52a4adb23492f-geavanceerde_instellingen_HP_printer.png


Mijn netwerkprinter is via een netwerkkabel aangesloten op de router en kan zo door al mijn pc's gevonden en gebruikt worden.
Hoe heb jij je printer aangesloten? Print jij via wifi, of heb je de printer met een USB-kabel aangesloten op je computer?
In het verleden had ik een Vista computer die (als enige van mijn computers) om de haverklap de printer niet kon vinden (omdat die een ander IP-adres had gekregen). Die ene Vista computer heb ik toen maar via een USB-kabel aangesloten op de netwerkprinter.
 
oke, dat is het dus niet...
Hij is aangesloten via wifi maar tot twee weken geleden geen problemen gehad

---------- Bericht toegevoegd op 14:08 ---------- Vorige bericht was op 18:44 ----------

Reactie van Lexmark gehad

ze hebben veel klachten gehad.
ws door een update van windows (die veroorzaakt de fout)
ze kunnen me alleen niet verder helpen...jullie wel???
 
Hallo Jansen,

Als Lexmark al aangeeft dat waarschijnlijk een update van Windows de problemen veroorzaakt, dan lijkt het mij voor de hand dat je de printer niet meer Wifi gaat gebruiken maar via een USB kabel aan een computer hangt.
Als dit dan je probleem oplost?
En mogelijk komt Microsoft in de toekomst wellicht met een patch om dit probleem dan weer te verhelpen.

Groeten Bert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan