• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Inbouwen ssd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pauln

Nieuw lid
Lid geworden
12 mei 2018
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Ik wil een ssd card inbouwen in mijn desk-top. De ruimte waar mijn huidige hd in zit is 11 cm hoog.
Als ik een inbouwkit erbij koop ga ik van 2,5 naar 3,5 inch. 3,5 inch is volgens mij 8,9 cm.

Moet ik dan een andere kit erbij kopen?

Pauln
 
Je hebt dus over een gewone SSD zo te lezen en niet over m-SATA of M2-SATA/NVME

Je kan de SSD desnoods met een stukje dubbelzijdig plakband in je PC plakken.
 
OK dat gebeurt als je een leek bent.:confused:
Ik wil een ssd om het systeem op te zetten zodat mijn pc snellen opstart.
Welke heb ik dan nodig?
 
Ga je een SSD erbij steken zodat je de originele HDD kan behouden? Dan kan je best eerst eens nakijken in je case of de voeding nog een extra aansluiting (die platte brede) heeft voor je SSD. Je zal ook een extra SATA-kabeltje nodig hebben om die SSD met je moederbord te verbinden (kijk ook hier eerst of dat nog extra mogelijk is). Een bracket of beugel voor je SSD is - zoals reeds gezegd - niet nodig. Je kan 'm gewoon ergens in je case vastplakken of vast maken met een strapje of iets dergelijks. Weegt echt niet veel en zitten geen bewegende onderdelen in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan