• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Incredimail kan ik niet meer openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

martien54

Bekend gezicht
Lid geworden
23 nov 2004
Berichten
115
Waarderingsscore
0
Hallo, ik hoorde al eerder dat adobe flash player ophield met bestaan, deze morgen kreeg ik de melding dat het over was en ik die moest verwijderen, dit gedaan maar nu kan ik incredimail niet meer openen omdat die deze nodig heeft, ik las ook dat incredimail ermee stopt, ik zou graag mijn gegevens opslaan voor dit alles stopt, kan iemand mij helpen AUB
Kan al helemaal niet meer bij mijn bewaarde mail, is er een mogelijkheid om deze toch ergens te krijgen en in een ander programma te openen AUB
 
Dank je wel, heb gelezen en een en ander binnen gehaald, had graag nog geweten of er een mogelijkheid is om incredimail nog te openen zodat ik mijn mailadressen kan overzetten, dat kan ik alleen maar exporteren via incredimail zelf
 
Dank je wel, ik probeer dit te doen, ik kan geen engels, vertaal alles via google translate, ik hoop dit tot een goed einde te brengen, jammer er niemand een adobe flash heeft om te installeren, zo zou ik alles kunnen recupereren en dan incredimail eraf gooien, moest iemand een hebben dat ik kan installeren heel graag want zie door de bomen het bos niet meer, met het eerste programma zag ik duizenden mails allemaal van 2014-2015 en 10.000 van 2016, allen die verwijderd zijn en ik niet meer moet hebben en niet weet waar ze nu vandaan komen maar vrees dat deze recovery die ook zal binnen halen want is reeds heel lang bezig..
 
Probeer die eens, vrees dat de installatie wordt geweigerd maar proberen kan.
 
volgende krijg ik...
 

Bijlagen

  • adobe flash.jpg
    adobe flash.jpg
    23,4 KB · Weergaven: 7
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan