• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Incredimail op windows 10 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brunoennicky

Nieuw lid
Lid geworden
18 mei 2021
Berichten
2
Waarderingsscore
0
is er op 1 of ander manier wat incredimail wel accepteert..ze zijn niet voor niks weer begonnen, niet de ouderwetse maar er is een incredimail bezig..wie o wie weet nog iets,wat incredimail accepteert..ik heb tenslotte de incredimail erook weer op kunnen zetten en werkte tot eergisternacht..alles is er nog,alleen vraagt hij steeds om de flashplayer.kan me wel voor mijn kop slaan dat ik erin trapte dat flashplayer zei verwijder,hij werkt niet meer en ik trapte erin..hij werkte wel ik had die verwijder knop niet in moeten drukken,maar ik stond er niet bij stil dat incredimail hem nodig heb..ik heb voor nood thunderburds,maar vind dat niks..ik hoop dat 1 van ons er toch in slagt om een flashplayer te maken zodat we die kunnen gebruiken in onze favorite programma,s of shows/video,s enz..wie owie weet een oplossing..groetjes brunoennicky
 
Helaas wordt Flash player niet meer ondersteund en werkt het voor veel dingen niet meer.
Beter stap je over naar Thunderbird of een andere e-mail programma.
 
Ook zie ik dat Incredimail vorig jaar is gestopt, dus worden lekken ook niet meer verholpen.
Dat verklaart ook waar je nog met Flash player moet werken.
 
ze zijn niet voor niks weer begonnen

Hoe bedoel je dat, er bestaat geen nieuwe versie van Incredimail, het enige wat je vindt op internet is te vinden op allerlei vage sites, waar ik niets vandaan zou willen hebben.
 
Waarom vind je Thunderbird maar niks?
Ik lees overigens dat de servers van Incredimail ook gestopt zijn.
(Hier worden ook wat alternatieven gesuggereerd.)
 
Als je niet te veel email adressen hebt en Thunderbird niet fijn vindt, kun je eens eMClient proberen.
 
@Brunoennicky - ik heb van anderen begrepen dat EMClient een geweldig e-mail programma is en ook deels lijkt op Microsoft Outlook.
In de gratis versie mag je twee e-mail accounts gebruiken.

Tweede link verwijderd door moderator omdat hij voor een foutmelding op het forum zorgt.
 
Hoe bedoel je dat, er bestaat geen nieuwe versie van Incredimail, het enige wat je vindt op internet is te vinden op allerlei vage sites, waar ik niets vandaan zou willen hebben.
nou ik had nog steeds incredimail,als ik niet op die verwijdering had geklikt van flash dan had ik hem nu nog
 
nou ik had nog steeds incredimail,als ik niet op die verwijdering had geklikt van flash dan had ik hem nu nog
Had niet veel uitgemaakt,want Flassh zou toch gaan verdwijnen ook al had je er niet op geklikt.
Er zijn meerdere programma's die Flash hadden gebruikt,ook het weer programma Yo Window werkte hiermee,nu dus ook niet meer 🙄
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan