• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

mannagia

Nieuw lid
Lid geworden
24 jun 2019
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal, ik gebruik al vele jaren met plezier het Incredimail email programma maar er is laatst iets gebeurd waardoor ontvangen maar ongewenste berichten niet meer in mijn map Spam map komen maar in Verwijderde berichten en uiteraard ook in mijn IN map. Nou wil ik Incredimail via internet upgraden dan wel opnieuw installeren ( dus zonder het bestaande programma te verwijderen) maar behoud ik in dan wel al mijn bestaande email berichten en ook mijn opgeslagen email adressen in mijn adresboek?
Ik ben benieuwd naar jullie reactie! Vriendelijke groet, George
 

even googlen
Dat had ik al gedaan en kreeg een website te zien met de mogelijkheid om Incredimail te upgraden of een nieuwere versie er overheen te zetten...maar daarmee is mijn vraag nog niet beantwoord of ik dan wel mijn emailberichten en adresboek gegevens kan behouden....
 
Ik lees uit de titel messages en contacts, other data van wel
 
Ik lees uit de titel messages en contacts, other data van wel
Ik wil helemaal geen back-up maken maar een nieuwere versie van Incredimail downloaden zonder dat ik de oude versie verwijder maar dan wil ik wel eerst weten of ik al mijn oude email berichten en adres boek gegevens kan behouden....
 
Als je update naar een nieuwere versie worden je gegevens behouden.
Maar van volgende krijg ik koude rillingen.
Ik wil helemaal geen back-up maken
Maak er een goede gewoonte van om op tijd back-ups te maken.
Crash en geen back-ups dan zal je :sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob:
 
maar daarmee is mijn vraag nog niet beantwoord of ik dan wel mijn emailberichten en adresboek gegevens kan behouden....

Als je een nieuwere versie installeert blijven jou gegevens bewaard.
Want dit staat op hun site ->
Het is niet nodig om uw IncrediMail te de-installeren voordat u een upgrade uitvoert. Al uw persoonlijke gegevens, inclusief e-mailaccounts, berichten, contacten, brieven, meldingen, enz. Blijven ongewijzigd door een installatie.
 
Als je update naar een nieuwere versie worden je gegevens behouden.
Maar van volgende krijg ik koude rillingen.

Maak er een goede gewoonte van om op tijd back-ups te maken.
Crash en geen back-ups dan zal je :sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob:
Hoezo van volgende krijg je koude rillingen? Werkt Incredimail dan niet meer zoals eerst?
 
Als je een nieuwere versie installeert blijven jou gegevens bewaard.
Want dit staat op hun site ->
Het is niet nodig om uw IncrediMail te de-installeren voordat u een upgrade uitvoert. Al uw persoonlijke gegevens, inclusief e-mailaccounts, berichten, contacten, brieven, meldingen, enz. Blijven ongewijzigd door een installatie.
Eindelijk een antwoord waar ik wat aan heb, hartelijk dank daarvoor!
 
@mannagia Het quoten van gehele berichten is onnodig. Gebruik deze functie alleen als je een bepaald deel van een reactie wilt aanduiden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan