• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

index pagina op mijn website werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skyphof

Vaak hier
Lid geworden
22 apr 2010
Berichten
651
Waarderingsscore
0
Ik weet niet zeker of dit de juiste plek in voor mijn vraag.

Ik werk met Adobe Dreamweaver CS 3. mijn website is www.stichtingbaraka.nl . Sinds Windows 10 opnieuw op de computer gedownload moest worden werkt mij index.html net meer goed.
Het probleem is dat de bij het uploaden van index.html van de interne site er niets verandert in de externe site.
Bij de andere bestanden doet hij dat wel.
Heeft iemand een idee wat hier fout gaat ?

Bij voorbaat hartelijk dank
Henk
 
Bedankt. Om te tonen wat er zou moeten staan wil ik een kopie met het knipprogramma of zo sturen, maar hoe stuur je een kopie ?
 
Bedoel je hoe je een screenshot maakt? Heb je Windows? In Windows vista/7/8/8.1/10 heb je een programma genaamd 'snipping tool' ('knip programma' in het Nederlands) als je die opent kan je een screenshot maken door het gewenste gedeelte te selecteren... Voor andere besturingssystemen zou ik het niet weten.

-Maarten
 
Mijn probleem met de Indexpagina is inmiddels opgelost. Er stond een pagina niet goed in de Index. Doordat alles opnieuw genstalleerd en gekopieerd moest worden is dit ontstaan. Werkt gelukkig weer goed. Ik werk veel met het knipprogramma, maar weet nog steeds niet hoe je dit kopieert naar deze pagina.
Bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan