• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Info over titels “Legend of Zelda” gevraagd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veng

Elite lid
Lid geworden
27 nov 2012
Berichten
6.543
Waarderingsscore
137
Legend of Zelda voor de Nintendo Switch kent blijkbaar niet alleen verschillende titels maar ook verschillende aanvullingen/versies o.i.d.
Mijn kleinzoon heeft de eerste episode. Ik dacht dat dit “Legend of Zelda: Breath of the Wild” is.
Iemand suggesties welke de Sint vervolgens zou kunnen geven zodat in één keer de juiste wordt aangeschaft.
Bv. The Legend of Zelda: Skyward Sword HD (Nu € 46.95 bij Bol.com) of
The Legend of Zelda: Link's Awakening (Nu € 51.99 bij Bol.com)
 
Laatst bewerkt:
Zelf geen Zelda speler, maar ik als ik een beetje rond kijk dan lijkt een vervolg op Breath of the wild volgend jaar pas uit te komen.
Dus als jou kleinzoon deze speelt, dan zou een oudere game iets kunnen zijn.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom komt op 12 mei 2023 naar de Nintendo Switch. Dit vervolg op The Legend of Zelda: Breath of the Wild speelt zich zowel op de grond als hoog boven Hyrule af.

Alle games voor de switch kun je hier vinden.
 
Dank je Arie25. Het gaat mij echter vooral om de twee titels die ik noemde. Welke zou men mij willen aanraden of juist niet. Bv. omdat de game dateert van voor de game (Breath of the Wild) die mijn kleinzoon nu al heeft gespeeld. Hem vragen is echter geen optie, zo hij het al zou weten.

Ik ben vanmiddag beide dozen gaan bekijken maar de informatie die ze daar op staat is volgens mij alleen goed te plaatsen voor iemand die dat soort games een beetje bijhoudt. Zoeken met Google levert geen enkele achterkant van de doos op dus eens goed bestuderen is er ook niet bij,
 
Dat snap ik, hopelijk kan iemand jou advies geven. Ik game wel maar niet met een switch of Zelda.
 
Dank je voor het meedenken.
Ik heb zojuist toch een goed en compleet overzicht gevonden waarin de verschillen tussen de titels te herkennen zijn:
Veel titels maar slechts enkele voor de Nintendo Switch.
Ik weet nu ten minste in welke volgorde ze zijn uitgebracht
Ik denk dat ik dan maar voor The Legend of Zelda: Skyward Sword HD moet kiezen omdat die andere een "remake" is. Die zal wel een minder mooie grafic hebben.
 
Normaal is een remake wel grafisch beter gemaakt.
Maar ik denk dat Skyward Sword een goede keus is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan