• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky informatie batterij

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowie123

Junior lid
Lid geworden
18 dec 2015
Berichten
57
Waarderingsscore
0
Ik werk met laptop en ik kreeg in het oog dat het lampje van de batterij rood pinkte ,
Ik voelde aan de batterij en die was gloeiend heet ,
Mijn vraag was is de batterij stuk of is er nog een andere oorzaak ,
Ik dank bij voor baat,
lowie123
 
Als de batterij warm wordt is dat geen goed teken.
Zat hij op dat moment ook aan de lader?
 
Ja die zat in de laptop .
Misschien een stomme vraag zou mijn adaptor nog goed zijn ik ben wel bezig op stroom ,
Beleefde groeten,
Lowie123
 
Handwarm is geen probleem maar als hij echt heet wordt zou ik erg voorzichtig worden omdat Li-ion batterijen erg brandgevaarlijk zijn. Je adapter hoeft daar echter helemaal niet onder te lijden. Je kunt ook uit voorzorg de accu verwijderen en alleen op de adapter werken.
 
Ja die zat in de laptop

Dat zou de warme accu kunnen verklaren.
Maar je kunt eens kijken hoe lang je op een volle accu kunt werken.
Wel zorgen dat de laptop niet uitvalt door stroom gebrek, want dat kan problemen geven.
 
Ik heb de accu moeten verwijderen ze werd niet warm maar heet en het controle lampje flikkerde rood
 
Als hij echt heet wordt dan zeker niet meer gebruiken.
Dan kun je beter op het netstroom werken of een andere accu kopen.
 
dank u wel voor de informatie
ik werk nu op netstroom wil dat zeggen dat mijn adaptor oké is
dank bij voor baat
lowie123
 
Ja als hij zo zonder problemen werkt ligt het niet aan de oplader. Maar ik dacht gelijk al dat het de accu is.
 
dank u wel iedereen
Mvg. lowie123
(mag worden afgesloten)
 
Geen dank!
Ik zal er een slotje op doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan