• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Informatie overzicht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal een vb maken en dan kunt u eens zien of het ok is of niet, hou je op de hoogte.
 
Hallo, 5000 boxen op een plattegrond zal moeilijk gaan denk ik, eigenlijk heb je een database nodig, die maak je het best in Access, daar kun je gemakkelijk zaken uit Excel in importeren, dan heb je geen verloren input gedaan.
Weet natuurlijk niet of je vertrouwd ben met Access, heb daar jaren mee gewerkt, sinds ik op pensioen ben gebruik ik het eigenlijk niet veel meer, maar je moet maar eens kijken naar "gratiscursus.be" daar vind je handleidingen terug.

Ik heb gratiscursus.be opgezocht maar dit account is suspended; dus geschorst. Wat is hier aan de hand?
 
Weet het ook niet, misschien tijdelijk, was nochtans een goeie site.
 
Ik heb gratiscursus.be opgezocht maar dit account is suspended; dus geschorst. Wat is hier aan de hand?

Beste Mnemonic,

Wil jij deze naar deze forum regel kijken.

Het is niet de bedoeling dat u reageert in oude topics (waar meer dan 2 weken niet meer op is gereageerd), tenzij u hetzelfde probleem hebt en de voorgestelde oplossingen niet werken. Ook wordt het niet gewaardeerd wanneer u met uw vraag of probleem andermans topic overneemt.

Daarom ga ik dit topic sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan