quandor
Gewaardeerd
- Lid geworden
- 27 jan 2016
- Berichten
- 1.553
- Waarderingsscore
- 159
Voor hen die klant zijn bij de ING het volgende :
- werk je met internetbrowser Edge dan ga je momenteel een probleem ondervinden. Je kunt namelijk geen geld overschrijven naar een andere rekening. Op het moment dat je voor overschrijven kiest en je vult een bedrag in en je wil naar het volgende "veld" (dat van de begunstigde) dan verdwijnt het ingevulde bedrag en vraagt de ING software aan je om een bedrag in te vullen en blijft dit vragen, wat je ook doet.
Zojuist ING gebeld. Dit euvel doet zich voor met Edge. Het schijnt dat Edge begin deze week een update heeft gehad waardoor het specifieke veldje "bedrag" niet goed meer werkt. Op de een of andere manier kan dit veldje van de ING niet overweg met de geupdate Edge. Probleem is bij ING bekend, er wordt aan gewerkt.
Wil je dus centjes overmaken naar iemand, gebruik dan even een andere browser of desnoods je smartphone, want dat werkt beide gewoon zoals het hoort.
- werk je met internetbrowser Edge dan ga je momenteel een probleem ondervinden. Je kunt namelijk geen geld overschrijven naar een andere rekening. Op het moment dat je voor overschrijven kiest en je vult een bedrag in en je wil naar het volgende "veld" (dat van de begunstigde) dan verdwijnt het ingevulde bedrag en vraagt de ING software aan je om een bedrag in te vullen en blijft dit vragen, wat je ook doet.
Zojuist ING gebeld. Dit euvel doet zich voor met Edge. Het schijnt dat Edge begin deze week een update heeft gehad waardoor het specifieke veldje "bedrag" niet goed meer werkt. Op de een of andere manier kan dit veldje van de ING niet overweg met de geupdate Edge. Probleem is bij ING bekend, er wordt aan gewerkt.
Wil je dus centjes overmaken naar iemand, gebruik dan even een andere browser of desnoods je smartphone, want dat werkt beide gewoon zoals het hoort.
Laatst bewerkt: