• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ING betaalprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

quandor

Gewaardeerd
Lid geworden
27 jan 2016
Berichten
1.553
Waarderingsscore
158
Voor hen die klant zijn bij de ING het volgende :

- werk je met internetbrowser Edge dan ga je momenteel een probleem ondervinden. Je kunt namelijk geen geld overschrijven naar een andere rekening. Op het moment dat je voor overschrijven kiest en je vult een bedrag in en je wil naar het volgende "veld" (dat van de begunstigde) dan verdwijnt het ingevulde bedrag en vraagt de ING software aan je om een bedrag in te vullen en blijft dit vragen, wat je ook doet.

Zojuist ING gebeld. Dit euvel doet zich voor met Edge. Het schijnt dat Edge begin deze week een update heeft gehad waardoor het specifieke veldje "bedrag" niet goed meer werkt. Op de een of andere manier kan dit veldje van de ING niet overweg met de geupdate Edge. Probleem is bij ING bekend, er wordt aan gewerkt.

Wil je dus centjes overmaken naar iemand, gebruik dan even een andere browser of desnoods je smartphone, want dat werkt beide gewoon zoals het hoort.
 
Laatst bewerkt:
Excuses @quandoor, maar ik heb deze topic niet helemaal gevolgd, zit met problemen elders in een topic en ook nog elders in een forum (Ziggo). Maar een aantal weken terug heb ik het ING probleem ook aangekaart, het was toen nog vers en niet ieder herkende de problemen bij ING. Op mijn vragen heeft ING zelf geantwoord dat ze Internet Explorer helemaal niet meer gebruikten, ieder die dat nog heeft kan niet bij ING terecht, en Edge hadden ze grote problemen mee, dat ging toen heel en heel erg langzaam. Dus prima je antwoord en conclusie, maar is dit niet een beetje klantonvriendelijk van ING. Als klant moet je dus van browser veranderen, ik heb ook Edge ingeruild voor Google Chrome, en dat voor ING, beetje belachelijk. Overigens topic en discussie gesloten, ik wou het alleen maar melden.
 
Dit topic kon je mogelijk ook niet volgen, omdat het 'vers' is. Mijn bericht is pas een twintig minuten geleden door mij gepost.
 
Quandor dan dubbel excuses, ik dacht dat er al een hele discussie geweest was en omdat ik in de berichten kolom las opgelost, kwam ik tot die, kennelijk overhaaste, conclusie. Neemt niet weg dat ik je mededeling ondersteun met de opmerking dat ik het een vreemde houding vind van ING. Ik ben er al jaren klant, heel vroeger begonnen omdat je niets anders had dan de Giro en de Postbank. Ik denk dat ze dan ook vele klanten hebben, mits er veel zijn weggelopen. Maar dat werk je wel in de hand als je klanten tot dit soort merkwaardige 'sprongen' aanzet. Groeten Leo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan