• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Inlog problemen hotmail/outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

siem86

Vaak hier
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
927
Waarderingsscore
0
Gisteren kreeg ik nog alle berichten van hotmail/outlook binnen op mijn gsm en gisterenavond opeens, kan ik niet meer in de outlook app komen en niet meer op de laptop en als ik herstel doe of dat ik moet bevestigen, dat ik het ben, dan willen ze me een code sturen naar mijn email adres, maar dat heeft geen zin, want ik kom er niet in en ik kan ook geen andere optie kiezen. b.v. mijn telefoon nummer.. Ik heb hieronder 2 screenshot van mijn gsm gemaakt. Ik weet totaal niet meer wat ik kan. Ik ben ook bij de microsoft hulp pagina geweest, maar daar kan ik ook niet verder mee.

Ik hoop, dat iemand mij hier kan helpen, want dit is mijn prive mail. Waar alles binnen komt. Ben echt te einde raad.
 
Ze sturen als het goed is toch de code naar de ki*****@gmail.
Daar al gekeken?
Want dat is jou extra beveiliging optie, als er dus iets aan de hand is met het andere adres.
 
Ik heb beide afbeeldingen verwijderd, omdat daar jou email adres zichtbaar was.
Dit om spam te voorkomen.
Mocht je nieuwe afbeeldingen willen plaatsen streep dan jou email adres door :)
 
Nee, het nieuwe adres is pas over een maand actief, omdat de adreswijziging pas kort geleden is aangevraagd. (heb de afbeeldingen gezien voor ze weggehaald waren)

Hoe op te lossen? geen idee. Misschien kan je op een of andere manier toch weer toegang krijgen tot het originele hersteladres, of anders contact opnemen met de helpdesk van Microsoft, maar waarschijnlijk is het gewoon een kwestie van afwachten tot de wijziging is verwerkt.
 
Sorry voor de afbeelding volgende keer, zal ik even mijn email adres door strepen mijn excuses hiervoor..

Ik krijg geen code via het Gmail account heb het vandaag een aantal keren geprobeerd, maar er komt niks binnen..

Snap alleen niet er stond, dat ik mijn outlook kon gebruiken, maar zelfs dat werkt niet meer. Ik kan helemaal niet meer inloggen en ook geen andere optie kiezen voor de code naar een 06 nummer of andere email

Hoop dat ik hier wel nog in kom, want dit is een ramp
 
Sorry voor de afbeelding volgende keer, zal ik even mijn email adres door strepen mijn excuses hiervoor..
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, het is zelf bescherming :)
Kan het niet zijn dat jou account is gehackt?
Je zou morgen eens het hun kunnen bellen om dit na te vragen en verdere hulp te krijgen.
020-5001500.
 
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, het is zelf bescherming :)
Kan het niet zijn dat jou account is gehackt?
Je zou morgen eens het hun kunnen bellen om dit na te vragen en verdere hulp te krijgen.
020-5001500.
Is dat gesprek, dan in het Engels? Ik ben namelijk niet goed in Engels, daarom, dat ik het even vraag
 
Is dat gesprek, dan in het Engels? Ik ben namelijk niet goed in Engels, daarom, dat ik het even vraag
Geen idee.
Het is een Nederlands nummer, maar dat zegt niet veel. Mocht hij ook niet in de spam map staan, kun je altijd bellen, dan hoor je het snel genoeg.
 
Heb je ook al in de map "spam" gekeken?
Hij kan niet in de Gmail staan, omdat de wijziging van het emailadres naar Gmail adres pas over een kleine maand wordt voltooid. Dat staat letterlijk in een van de afbeeldingen die weggehaald zijn.

Probeer maar te bellen met de service desk van Microsoft, misschien dat die je wel kunnen helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan