• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Inlogcode mini ipad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anna Marie Bakx

Junior lid
Lid geworden
11 jun 2008
Berichten
31
Waarderingsscore
0
Goedemiddag,

Ik heb een mini ipad teruggezet op de standaardwaarden omdat ik een nieuwe gekocht heb. Ik heb deze tevens verwijderd uit de Icloud
Als degene die het nu wil gebruiken vraagt het steeds om een toegangscode. Ik heb toen mijn oude code gebruikt, maar die herkent het niet meer. Dus wordt steeds geblokkeerd.
Inloggen op mijn PC via Icloud krijg ik steed de onderstaande vermelding;

iTunes kan geen verbinding tot stand brengen met de iPad 'iPad van Anna Marie', omdat deze met een toegangscode is beveiligd. Je moet je toegangscode op de iPad invoeren voordat deze met iTunes kan worden gebruikt.

U begrijpt, die toegangscode weet ik verder niet meer. Kan iemand mij op begrijpelijke wijze duidelijk maken hoe ik de ipad kan restoren? via de websites kom ik er niet uit. Het doet ook niets als ik de volume- en aan en uit knop tegelijk vasthoud om te resetten.

U antwoordt wordt zeer op prijs gesteld en bij voorbaat dank.

Groeten,

Anna Marie
 
Ik denk dat je het beste een hard reset doen.
Dan wordt hij weer terug naar fabrieks instellingen gezet. Hopelijk zonder code.
Welk type mini pad gebruik jij?
 
De meeste tablets gebruiken, na een reset, de inlogcode 0000
 
Topic verplaatst van Algemeen naar Smartphones en tablets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan