• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Inloggen met pincode

Status
Niet open voor verdere reacties.

klepperke

Junior lid
Lid geworden
6 dec 2013
Berichten
32
Waarderingsscore
0
Hallo, ik wil mijn pincode voor inloggen wijzigen(windows10)
Ik ga naar instellingen/aanmeldingsopties.
De optie pincode wijzigen staat hier echter niet bij.
Alleen Beveiligingswsleutel/wachtwoord/afbeeldingswachtwoord.
Hoe kan ik dit oplossen?
 
Staat er niet 'Windows Hello pincode' boven 'Beveiligingssleutel'?
 
Als je ‘pincode’ intypt in het Windows zoekveldje naast de Startknop, komt er dan ook niet “Aanmelden met pincode instellen” bij de zoekresultaten?
 
Maar, Aarie, punt 3 staat er bij klepperke dus niet bij.
 
Ik had niet begrepen dat hij ook onder accounts het wachtwoord wou wijzigen.
 
Als je ‘pincode’ intypt in het Windows zoekveldje naast de Startknop, komt er dan ook niet “Aanmelden met pincode instellen” bij de zoekresultaten?
geen succes
 
Toen ik mijn huidige computer ging gebruiken, dwong de firma Microsoft mij om een pincode te bedenken.

Na enige tijd wist ik die uit te schakelen. Direct naar Bureaublad.

Maar: als ik mij afmeld, wat ik wel eens doe, dan is die pincode opeens weer nodig.

Onder het invulveld staat dan wel: “Ik ben mijn pincode vergeten” en ook staat er “Aanmeldingsopties”.

Staat dit bij u niet onder het witte invulveld?
 
als gij in googlebalk intikt pincode verwijderen dan staat er toch bij wat gij kunt doen? is dat voor uw pc of gsm?
 
Misschien dat dit werkt.

Help, ik ben mijn pincode vergeten.
Wachtwoord vergeten? Geen zorgen: stel zo een andere pincode in:

  • Klik op de knop Starten.
  • Klik op Instellingen (het pictogram van het tandwiel).
  • Klik op Accounts.
  • Klik links op Aanmeldingsopties.
  • Klik onder 'Pincode' op Ik ben mijn pincode vergeten. Klik indien nodig eerst op Windows Hello Pincode.
  • Klik op Doorgaan.
  • Voer indien nodig het wachtwoord van uw Microsoft-account in en klik op Aanmelden.
  • Klik op SMS naar *****.
  • Typ de laatste vier cijfers van het telefoonnummer en klik op Code verzenden.
  • Er is een sms met code verstuurd naar uw mobiele telefoon. Vul deze code in het veld 'Code' op de pc in. Klik op Bevestigen of Verifiëren.
  • Vul de nieuwe pincode in.
  • Vul nogmaals de pincode in ter bevestiging.
  • Klik op OK > OK.
 
Misschien dat dit werkt.

Help, ik ben mijn pincode vergeten.
Wachtwoord vergeten? Geen zorgen: stel zo een andere pincode in:

  • Klik op de knop Starten.
  • Klik op Instellingen (het pictogram van het tandwiel).
  • Klik op Accounts.
  • Klik links op Aanmeldingsopties.
  • Klik onder 'Pincode' op Ik ben mijn pincode vergeten. Klik indien nodig eerst op Windows Hello Pincode.
  • Klik op Doorgaan.
  • Voer indien nodig het wachtwoord van uw Microsoft-account in en klik op Aanmelden.
  • Klik op SMS naar *****.
  • Typ de laatste vier cijfers van het telefoonnummer en klik op Code verzenden.
  • Er is een sms met code verstuurd naar uw mobiele telefoon. Vul deze code in het veld 'Code' op de pc in. Klik op Bevestigen of Verifiëren.
  • Vul de nieuwe pincode in.
  • Vul nogmaals de pincode in ter bevestiging.
  • Klik op OK > OK.
Dat is dus het probeem. Na aaanmeldingsopties is er nergens wat te vinden wat betreft de pincode. Alleen Beveiligingssleutel,Wachtwoord en Afbeeldingswachtwoord. Dus niets over pincode.
 
Dit is een andere manier, hopelijk werkt dit wel.
Anders kunnen we kijken of er fouten in jou Windows zitten, waardoor dit niet lukt.

Dit moet je dus doen als je nog niet bent ingelogd.
Als u niet bent aangemeld bij uw apparaat en u een pincode opnieuw wilt instellen, kunt u het volgende proberen om dit te doen.


Als je Ik ben mijn pincode vergeten onder het tekstvak voor de pincode ziet, selecteer je dit en volg je de instructies. Als er meerdere accounts op het apparaat zijn, kies je het account dat je opnieuw moet instellen en volg je de instructies. Hiermee ga je naar Geef je wachtwoord op. Volg de instructies om u aan te melden. Selecteer vervolgens Start > instellingen> accounts> aanmeldopties >Windows hello-pincode > Ik ben mijn pincode vergeten en volg de instructies.

Als ik mijn pincode niet zie, selecteer ik aanmeldingsopties> voert u uw wachtwoord in en meldt u zich aan. Selecteer vervolgens Start > instellingen> accounts> aanmeldopties >Windows hello-pincode > Ik ben mijn pincode vergeten en volg de instructies.
 
Kun je een screenshot maken van jou aanmeldopties en met Imgdumper hier plaatsen.
Dit zie ik bij mij.
605a3826ef7b3-55.jpg
 
Kun je een screenshot maken van jou aanmeldopties en met Imgdumper hier plaatsen.
Dit zie ik bij mij.
605a3826ef7b3-55.jpg
Ik heb niet mijn pincode kunnen wijzigen maar wel mijn wachtwoord. Kan nu inloggen met mijn wachtwoord. Dank voor je medwerking.
 
Geen dank en fijn dat het zo is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan