1. Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologie├źn. Dat houdt in dat wij het gedrag van bezoekers verzamelen, gebruiken en met derden delen om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Cookies van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Inschrijven Azerty Puzzeltocht 2013

Discussie in 'Azerty Puzzeltocht 2013' gestart door Robert, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MikeInToshx

MikeInToshx Elite lid

Oke, en graag gedaan ;)

Weet iemand hoeveel vragen er eigenlijk zijn ongeveer?

2. knucklebone

knucklebone Junior lid

Volgens mij 10 vragen

3. Veng

Veng Senior

Nee hoor. Geen 10 vragen, maar net zo lang vragen tot er een winnaar overblijft.

Veng

4. knucklebone

knucklebone Junior lid

Als dat zo is, dan heb ik me vergist, hahaha!!

5. Dave

Dave Moderator Medewerker

Zo is dat.

Deelnemers zullen flink hun best mogen doen om Veng te verslaan, hij is een sterke tegenspeler!

6. Veng

Veng Senior

Ha ha. Dat zal toch wel meevallen, maar ik doe natuurlijk wel mijn best. Ik heb wel alle tijd en geef niet snel op. Doorzetten kunnen de andere deelnemers natuurlijk ook.
    De vraag goed lezen en doorzetten. Dan liggen de kansen gelijk.

Veng

---------- Bericht toegevoegd op 17:51 ---------- Vorige bericht was op 17:51 ----------

Ha ha. Dat zal toch wel meevallen, maar ik doe natuurlijk wel mijn best. Ik heb wel alle tijd en geef niet snel op. Doorzetten kunnen de andere deelnemers natuurlijk ook.
    De vraag goed lezen en doorzetten. Dan liggen de kansen gelijk.

Veng

7. hymer

hymer Junior lid

Veng , maar 1 lettertje veranderen en je hebt vang , :biggrin: dus dat moet toch voor ons niet zo moeilijk zijn ? :meeting:

8. Veng

Veng Senior

Ongetwijfeld. Jullie wizkids laten je toch niet door iemand van mijn leeftijd (bijna 63) op de kop zitten.
    Het lukte me vandaag bv. niet om een foto in FB te plakken, zonder dat deze aan de randen werd afgesneden. Ik had hem toch wel degelijk op 810 pix breedte geresized.

Veng

9. Yasje

Yasje Gevestigd lid

haha hoe ouder hoe dementer?:p:lol:

We gaan Veng verslaan! En veng gaat dit keer niet winnen!

Laatst bewerkt: 4 sep 2013
  10. Veng

Veng Senior

That's the spirit

11. rallyboy13

rallyboy13 Senior

Ik vond het spijtig dat ik er de eerste dag al uit lag omdat ik na het werk nog aan mijn motor bezig was:(

12. bbsurfer

bbsurfer Gevestigd lid

I'm in!

13. zerozero

zerozero Nieuw lid

ik ook

14. Gollem

Gollem Guest

Aangezien de inschrijving op 1 september gesloten was, heeft reageren in dit topic dus geen zin (meer). En vandaar ook een slotje!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina