• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Inschrijven Azerty Puzzeltocht 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn laatste puzzeltocht was 11 jaar geleden. Het wordt tijd voor een nieuwe. Ik doe dus mee.

Ha, volgens mij ben ik een dag te laat met aanmelden: "Inschrijven kan tot en met zondag 1 september door te reageren op dit bericht!"
Ach, volgend jaar beter...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoi kan ik nog meedoen?

---------- Bericht toegevoegd op 20:16 ---------- Vorige bericht was op 20:15 ----------

ow... ben te laat zo te zien. iedereen veel succes sowieso. grtz
 
Kvraag me af waarom het antwoord gewoon gezien kan worden van Dave..
 
Oke, en graag gedaan ;)

Weet iemand hoeveel vragen er eigenlijk zijn ongeveer?
 
Nee hoor. Geen 10 vragen, maar net zo lang vragen tot er een winnaar overblijft.

Veng
 
Nee hoor. Geen 10 vragen, maar net zo lang vragen tot er een winnaar overblijft.

Veng
Zo is dat.

Deelnemers zullen flink hun best mogen doen om Veng te verslaan, hij is een sterke tegenspeler!
 
Ha ha. Dat zal toch wel meevallen, maar ik doe natuurlijk wel mijn best. Ik heb wel alle tijd en geef niet snel op. Doorzetten kunnen de andere deelnemers natuurlijk ook.
De vraag goed lezen en doorzetten. Dan liggen de kansen gelijk.

Veng

---------- Bericht toegevoegd op 17:51 ---------- Vorige bericht was op 17:51 ----------

Ha ha. Dat zal toch wel meevallen, maar ik doe natuurlijk wel mijn best. Ik heb wel alle tijd en geef niet snel op. Doorzetten kunnen de andere deelnemers natuurlijk ook.
De vraag goed lezen en doorzetten. Dan liggen de kansen gelijk.

Veng
 
Veng , maar 1 lettertje veranderen en je hebt vang , :biggrin: dus dat moet toch voor ons niet zo moeilijk zijn ? :meeting:
 
Ongetwijfeld. Jullie wizkids laten je toch niet door iemand van mijn leeftijd (bijna 63) op de kop zitten.
Het lukte me vandaag bv. niet om een foto in FB te plakken, zonder dat deze aan de randen werd afgesneden. Ik had hem toch wel degelijk op 810 pix breedte geresized.

Veng
 
haha hoe ouder hoe dementer?:p:lol:

We gaan Veng verslaan! En veng gaat dit keer niet winnen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
That's the spirit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan