• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Instagram account verwijderd of toch niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

kampdvd

Bekend gezicht
Lid geworden
6 jan 2008
Berichten
107
Waarderingsscore
0
Ik heb - of misschien had - een Instagramaccount dat ik al lang niet gebruikt heb. Nu wilde ik weer inloggen en krijg ik de melding dat mijn account uitgeschakeld is. Geen idee waarom. Daar kan ik ook geen informatie over vinden, lekker helder dus.
Ik zou een nieuwe aan kunnen maken met hetzelfde mailadres, maar als ik dat wil doen krijg ik de melding dat dit mailadres al gebruikt wordt. Dus wel uitgeschakeld maar niet verwijderd? Hoe werkt dat daar? Heeft iemand hier ervaring mee?
Hoe kan ik met hetzelfde mailadres een nieuw account aanmaken bij Instagram? Of is er nog een mogelijkheid om mijn oude account terug te krijgen? Hoe dan?
 

Bijlagen

  • insta.png
    insta.png
    11,9 KB · Weergaven: 12
Zo te lezen hadden hun een reden omdat account permanent uit te schakelen.
Misschien kun je vragen om dit ongedaan te maken.
Maar of dat gaat lukken kan ik niet zeggen.
Ik kan de link niet plaatsen omdat er dan niks komt te staan. Maar je kunt de bovenste site eens doorlezen. uitgeschakeld account instagram - Google Zoeken
 
Zo te lezen hadden hun een reden omdat account permanent uit te schakelen.
Misschien kun je vragen om dit ongedaan te maken.
uitgeschakeld account instagram - Google Zoeken
Inderdaad, dat staat er. Maar ik kan niet vinden hoe ik daarop kan reageren en waar ik dan met die vraag naar toe moet. Ik heb gezocht op de helppagina's van Insta, heb het ook als vraag ingetikt, maar ik kan niets vinden. Weet jij waar ik die informatie kan vinden?
 
In de link staat dat je wachtwoord en gebruikersnaam moet invoeren in de app en dan de instructies moet volgen.
Als dat jij jou niet mogelijk is, dan gaat het op die manier niet lukken.

Contact lijkt alleen via Twitter of Facebook mogelijk.
 
https://help.instagram.com/ hier kan je toch gewoon alles vinden wat je nodig hebt?
Nou nee, daarom stel ik hier die vraag, omdat ik geen antwoord kan vinden op de helppagina. Als ik op de helppagina zoek draai in een een rondje waar ik niet uit kan komen en zonder ergens een mailadres of chatbot te zien waar ik contact mee op kan nemen.
 
Laatst bewerkt:
Contact lijkt alleen via Twitter of Facebook mogelijk.
Twitter gebruik ik niet en als ik in wil loggen met Facebook dan krijg ik de melding dat er al een account is met deze gegevens... En dat klopt, dat is mijn account... Ik kom dus niet bij mijn bestaande account terecht. Ik zit ergens in een loop waar ik niet meer uit kan komen.
 
Laatst bewerkt:
Dus inloggen op Facebook geeft de zelfde melding.
Of bedoel jij dat jij op Instagram wil inloggen met jou Facebook account?

Als dat laatste het geval is, dan doe je het volgens mij niet goed. Je moet denk ik inloggen op Facebook en dan naar de Instagram pagina gaan en daar contact opnemen met hun
 
Ik zou zoals Aarie al zegt via een derde weg contact zoeken met Instagram's support. Dat kan op verschillende manieren, Postduif, Flessenpost, Facebook, Twitter, wees creatief.
 
Dus inloggen op Facebook geeft de zelfde melding.
Of bedoel jij dat jij op Instagram wil inloggen met jou Facebook account?

Als dat laatste het geval is, dan doe je het volgens mij niet goed. Je moet denk ik inloggen op Facebook en dan naar de Instagram pagina gaan en daar contact opnemen met hun
Aarie, dan deed ik het inderdaad verkeerd. Ik zal het zo proberen.
 
Geen probleem, hopelijk lukt het om in contact te komen en een oplossing te vinden.
Ik hoor graag de uitkomst :)
 
Zoals ik het bericht lees krijg je je account niet terug omdat het meer dan 30 dagen geleden is dat je account is uitgeschakeld en je niet binnen die 30 dagen hebt gereageerd.
 
Dat kan wel de reden zijn, maar hij wil met dat email adres wel een nieuw account aankunnen maken. Dat lukt nu niet, dus moet hij contact opnemen in de hoop dat het emailadres wordt vrij gegeven.
 
Je kunt gelijk hebben, maar ik redeneer dan: dat email adres is in feite geblacklist, dat account is gekoppeld aan zijn email adres. Email adres vrijgeven is vrijwel hetzelfde als het accout vrijgeven.
 
Mogelijk heb jij gelijk hoor, maar hij kan het voor de zekerheid even navragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan