• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Instalatie windows 7 lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ecc83

Nieuw lid
Lid geworden
12 aug 2020
Berichten
14
Waarderingsscore
0
Hallo

De instalatie loopt en er worden bestanden van de cd naar de hd geschreven. Daarna wordt de pc, voor de eerste keer tijdens het installeren, opnieuw opgestart. Maar blijft dan hangen bij de melding, druk op een toets om van cd op te starten.
Kan iemand mij helpe
 
In de bios de boot sequentie aanpassen, de hdd als eerste zetten.
 
Misschien na de installatie van Windows 7, gelijk Windows 10 erop zetten?
 
Ik bedoel dat de installatie dan nog niet volledig is, maar dat die van de hd verder moet gaan met de installatie.
Heb al vaak windows geinstalleerd en dan gaat die bij installatie automatisch verder vanaf de de cd naar de hd zonder dat je op een toets hoeft te drukken.
 
Voor de herstart even de dvd eruit halen. Is gewoon de ingestelde boot volgorde in de bios, daar staat de dvd als primaire opstart apparaat. Even aanpassen naar de harddisk /ssd kan ook.

Maar windows 7 moet je gewoon niet meer gebruiken, want wordt niet meer ondersteund en zijn geen updates meer voor. Installeer Windows 10, dat wordt wel ondersteund en accepteert je windows 7 serienummer.
 
Mocht je teveel aan Windows 7 zijn gehecht, dan kun je in Windows 10 Classic shell gebruiken.
Dan lijkt het op Windows 7, maar wel veilig en de laatste versie.
 
Ik heb het via usb stick gedaan en dat ging perfect. Windows 7 staat nu op een oude PC en is niet verbonden met internet. Ik gebruik het alleen om wat oude software te draaien, voor de lol., nog bedankt voor alle tips.
 
Dan snap ik dat jij niet wilt upgraden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan