• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Installatie lukt niet op nieuwe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hondatje

Gevestigd lid
Lid geworden
3 okt 2006
Berichten
327
Waarderingsscore
0
Oude schijf haperde steeds en kreeg telkens de melding dat de schijf op consistentie moest worden gecontroleerd .Dit mislukte steeds en heb dan maar een nieuwe schijf gekocht.
Na deze te hebben geplaatst begon ik met mijn 3 installatieschijven windows 7 opnieuw te instaleren.
Bij de voortgang aan 83 % krijg ik de melding dat de geschatte resterende tijd 29 minuten bedraagt , dit klopte.
Na herstellen voltooid start de pc opnieuw op , waarna het windows logo verschijnt ,en ik de volgende meldingen krijg > de registerinstellingen en services starten , setup is starting, setup is applying system settings.
Dan opent kader > windows setup could not configure windows to run on this computer hardware .De installatie wordt voortgezet nadat de pc terug is opgestart.Windows start opnieuw op en ik krijg de melding dat de insatllatie niet is voltooid , start de installatie opnieuw als u windows op deze computer wilt installeren.
De pc start teug op en ik krijg blauw HP scherm met de Functietoet mogelijkheden F10 setup , Esc bootmenu, F11 system recovery en F9 diagnostic.
Dit scherm< blijft gewoon staan , ook al druk ik op een functietoets .
Ik ben ten einde raad , ben hier al 2 weken mee bezig en niets lukt me ,
Graag had ik uw hulp ingeroepen , waarvoor dank
 
3 installatieschijven?, ding past op 1 DVD.
En welke HP?
 
Installatieschijven heb ik de 1ste dag aangemaakt , en dit was de procedure zoals aangegeven . Pc is ´HP Pavilon Elite HPE I7.
 
Intel core i7 cpu 860 2.80ghz
Cache ram L2 1024 kb
Cache ram L3 8192 kb
Memory 6144 mb/pc3-10600
2048 mb ddr sdram
Bios 5.11 01/28/10
Model nr hpe-160be
 
Indien je de key hebt en je weet welke versie je hebt, home of pro, 32 of 64 bits, kun je met bovenstaande tool de juiste W7 downloaden, daar een dvd of USB stick mee freubelen en opnieuw proberen.
 
Met een geldige windows 7 key, kun je toch ook windows 10 installeren, dan ben je gelijk up to date en belangrijker bij de tijd, want windows 7 wordt niet meer van updates voorzien.

Maak m.b.v. een andere computer een opstartbare usb stick met daarop windows 10, door het hulpprogramma op deze website te gebruiken.

Je kunt winows 10 activeren door je windows 7 key in te voeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan