• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost installatie van office 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

catmen

learning senior
Lid geworden
17 jun 2011
Berichten
807
Waarderingsscore
31
Hallo, naar aanleiding van installatie van office 2019 (via download) op mijn desktop PC en de-installatie van office 2016, wou ik graag weten of ik de verwijderde office 2016 eventueel op de laptop van mijn echtgenote kan installeren (is eigenlijk mijn laptop die zij gebruikt) ik bezit van office 2016 alleen een key hij werd in 2016 ook gedownload en nadien de activatie key ingegeven.
Hoe kan ik dat doen want als ik bij microsoft ga zoeken vind ik nergens nog office 2016 om te downloaden, mogelijk zal zelfs die key niet werken omdat hij al eens gebruikt is?
thx
catmen
 
Op deze site ( KLIK HIER ) vind je quasi alle Microsoft producten voor download. Die ga je dan op de andere pc installeren en na installatie breng je de sleutel in (ik wil geen account aanmaken enz ...). Lukt dit niet zou je de mogelijkheid moeten krijgen om telefonisch te activeren, je hoeft echter niet te bellen maar probeer eens met de instructies in bijgevoegde pdf (werkt perfect voor Office 2019 en hopelijk ook voor Office 2016).
 

Bijlagen

  • procedure telefonische activatie Office 2019 .pdf
    134,2 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
ok Ik begin er vandaag eens mee.
catmen
 
Het lijkt er op dat de installatie van office 2016 gelukt is en heb versie 2010 verwijderd ik kreeg trouwens een bericht dat versie 2010 niet meer ondersteund werd,
bedankt.
catmen
 
Hoe heb je het nu aangepakt om die Office 2016 te installeren en activeren? Is ook interessant voor anderen om de oplossing te kunnen lezen.
 
Heb de methode van aarie 25 toegepast, heb dus op de laptop van mijn echtgenote bij Microsoft ingelogd met mijn microsoft gegevens en daar (kan het niet stap voor stap meer herhalen) daar stonden mijn abonnementen, dat van de laatste installatie Office 2019 en die van 2016 daar stond bij dat abonnement “2016 installeren“ dat gekozen. Office 2016 installeren en de installatie startte, bleek dat Office 20@6 nu geïnstalleerd was naast de 2010 versie maar die heb ik kunnen verwijderen (alle 2010 iconen verdwenen) bij enteren op het Windows logo links onderaan verschijnen alle geïnstalleerde software op de icoontjes word, exel, power point rechts op muis vastmaken aan start.
ik heb de key in mijn bezit voor Office 2016 niet terug moeten ingeven, alles (word, exel, power point) werkt naar behoren.
catmen
 
Top, we wisten niet dat je office 2016 geregistreerd had bij Microsoft anders hadden we je in het begin al op het juiste pad gestuurd. Arie25 had het juiste spoor al gevonden. Veel plezier ermee.
 
Fijn dat het is opgelost en zonder veel moeite :)
 
bedankt jullie beiden, ik heb veel aan de verschillende inzichten, oplossingen.

catmen
 
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan