• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Installeren Lenovo labtop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nadia1

Nieuw lid
Lid geworden
27 jan 2014
Berichten
23
Waarderingsscore
2
Hallo Allemaal,
Ik heb bij het installeren van mijn nieuw Lenovo labtop heb ik het Microsoft account verwijderd, ik zit nu onder een zgn ´lokale account´.
Om een tweede gebruiker in te voeren wordt er een wel een Microsoft account gevraagd! Is dit normaal?

Maar mijn vraag is, hoe kan ik een tweede gebruiker aanmelden bij mij Lenovo labtop onder een ´lokaal account´.

Alvast bedankt, Nadia
 
open een opdrachtprompt met administrator rechten en gebruik het volgende commando:

Net user /add NieuweGebruikersnaam NieuwWachwoord

Dit voegt de gebruiker toe. Als deze gebruiker ook Administrator rechten nodig heeft dan doe je daarna deze opdracht:

net localgroup administrators [NieuweGebruikersnaam] /add

Het makkkelijke van dit commando is dat de beveiligingsvragen niet worden ingesteld.
 
Je gaat naar instellingen ... accounts ... gezin en andere gebruikers ... iemand aan deze pc toevoegen ... "ik beschik niet over de aanmeldgegevens van deze persoon" aanklikken ... "gebruiker zonder Microsoft-account toevoegen" aanklikken ... naam + eventueel paswoord enz
 
open een opdrachtprompt met administrator rechten en gebruik het volgende commando:

Net user /add NieuweGebruikersnaam NieuwWachwoord

Dit voegt de gebruiker toe. Als deze gebruiker ook Administrator rechten nodig heeft dan doe je daarna deze opdracht:

net localgroup administrators [NieuweGebruikersnaam] /add

Het makkkelijke van dit commando is dat de beveiligingsvragen niet worden ingesteld.
Erg bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan