• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Instellingen Mozilla Thunderbird

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbie44nl

Gevestigd lid
Lid geworden
31 dec 2012
Berichten
344
Waarderingsscore
7
Hallo allemaal.
Ik heb na de installatie van windows 10 pro mozilla Thunderbird op de pc gezet, daar office er niet meer bij in zit.
Op zich een goeie emailclient, alleen geft deze niet in alle email plaatjes en foto's weer, terwijl ik wel "externe inhoud downloaden" heb ingesteld. Iemand een idee waar dit door komt?
 
Indien het als bijlage wordt meegestuurd dan dien je die te openen, alleen als het plaatje in de mail is geplakt wordt het getoond.

En je bijlages zijn gebroken dus hier niet te zien.
 
Beste Robbie44nl,

Ik heb jou bijlage verwijderd omdat jou adres en jou email adres daar zichtbaar waren.
Dit om bijvoorbeeld spam te voorkomen.
 
Heb ik trouwens nog een vraag over thunderbird. Kun je daarbij in de handtekening zowel tekst als een plaatje beide er in zetten of alleen een van de twee?
 
Lees dit maar eens door.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan