• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Instellingen voor SMS berichtencentrale bij nokia7+

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefken

gepensioneerd ingenieur
Lid geworden
26 jul 2006
Berichten
513
Waarderingsscore
2
Hi,
Ik heb recent een nokia7+ moeten aanschaffen wegens defect samsung s4.
Om vanuit het buitenland te kunnen smssen moet de het nummer van de sms berichtencentrale correct zijn ingevuld in de instellingen (voor mij proximus belgie +32475161616)
Waar kan ik dat verifiëren of dat correct ingesteld is?
Nokia haar gebruikmanual is daar vaag over
Proximus vermeldt alleen het nummer.

Toch onduidelijk allemaal.
 
dat nummer is correct … indien het toch niet zou lukken om smssen te verzenden kun je nog altijd "go sms pro" op halen via de playstore
 
@Emi
dat weet ik allemaal maar mijn vraag is waar kan ik in instellingen dat verifiëren?

Wanneer ik naar berichtenapp ga en klik op de drie bolletjes en dan op instellingen en dan op geavanceerd krijg ik een menu met verschillende taps
waaronder op onderaan "telefoonnummer"
daar vul ik dan in het centralenummer +32 475 16 16 16
en ie plaatst 0475 16 16 16 (zonder de +32 om te smssen vanuit buitenland.

Bij de instelling een stap terug staat
Je huidig land
België

Nu kan ik dat maar uittesten als ik naar het buitenland ga om een sms te versturen

samengevat:
wil dat zeggen
dat +32 wordt aangeleverd met je huidig land
en het nummer met telefoonnummer?

het is allemaal nogal vaag en onduidelijk !
 
daar kan ik geen antwoord op geven daar ik nog nooit van uit het buitenland een bericht heb verstuurd .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan