• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Interactief trainingssysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Repsak

Nieuw lid
Lid geworden
25 nov 2017
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Hallo,
Ik ben voetbaltrainer van een amateurclub en wil mijn jongens trainen met een interactief trainingssysteem zoals bijv. Smartgoals.
Echter Smartgoals is peperduur tussen de 2000 en 4000 euro. Als alternatief had ik gedacht aan een radio gestuurd systeem. Mi Light. Dit radio gestuurd systeem met afstandbediening (ca 30 meter) kan 4 zones (controllers) aansturen. De controller stuurt een lint van led's RGB(W) aan. Kosten van dit alles is voor bedieningspaneel, 4 controllers, 4 kleine accu's en led strippen ongeveer 125 euro.

De bedoeling is in vier kunststoffen pionnen, in elke pion de controller, accu en ledstrip RGB (W) te bouwen.

Een nadeel zal zijn dat ik de knoppen van het bedieningspaneel moet bedienen en het bedieningspaneel alleen een paar handmatige mogelijkheden heeft. Aan/uit, knipperen en kleur verandering.
Wellicht is het mogelijk om via een Program Logic Control techniek of klein computertje veel meer mogelijkheden te kunnen programmeren. Zodat ik het niet meer handmatig moet te bedienen. Misschien is dit kant en klaar in de winkel te kopen.
Wie helpt mij.

m.vr.gr. Kasper de Beer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan