• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Internet op PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Medjed

Gevestigd lid
Lid geworden
4 nov 2010
Berichten
309
Waarderingsscore
6
Goedemiddag,

Wat is een goeie netwerkkaart (of een andere apparaat) waarmee ik internet via WiFi en 4G op mijn PC kan hebben?

Ik wil tijdelijk in buitenland verblijven en daar ook gaan werken, ik neem mijn PC mee en via internet verbinding maken met de server op mijn werk. Het punt is dat ik daar geen internet in huis heb, ik bedoel geen modem en/of infrastructuur. 4G netwerk is er wel, op mijn telefoon zijn er altijd alle strepen vol dus 4G is zeer goed.
Ik wil daar hotspot maken op mijn telefoon (als ik geen andere/betere oplossing kan vinden) en daaruit internet halen op de PC. Dan moet ik natuurlijk een netwerkkaart moeten kopen voor mijn PC want hij werkt nu via een kabel. Of misschien een andere apparaat...? Ik ben niet helemaal thuis in dit soort zaken, ik neem aan dat ik 4G niet direct op de PC kan hebben zonder een bepaalde abonnement oid..
Alvast bedankt
 
Je zou een router kunnen nemen waar je een simkaart in kwijt kunt. Dan kan je de computer via de kabel daarmee verbinden. Het voordeel is dat je geen wijzigingen aan je computer hoeft te doen. Daarnaast kan je er ook nog andere apparaten mee verbinden.

Een nadeel is wel dat je een simkaart moet hebben voor zo'n apparaat.

Voorbeeld: Teltonika RUT950-V2 U022C0 M2M Router 150 MBps vanaf €199 | MiFI Hotspot
 
Hoi, bedankt voor je antwoord. Het zou ook deze kunnen, toch? Stuk goedkoper dan Teltonika. Ook heb ik niet een constante verbinding nodig voor werk, alleen voor mail en bestanden halen van server en daarop plaatsen, dat is alles. Zou deze ook kunnen denk ik.
 
Als je die router van Azerty overweegt kan je hen daar ook heel goed vragen: je krijgt een deskundig antwoord.
 
Ja, die kan ook. het apparaat dat ik plaatste was maar op Google gevonden exemplaar.
 
Zo, nou dit is snel opgelost! Bedankt!
 
Graag gedaan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan