• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Internet Plat/traag/whatever

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marieke

Gevestigd lid
Lid geworden
10 jun 2004
Waarderingsscore
0
Ik geloof dat mijn wens een hd erbij te gooien niet gewaardeerd wordt door mijn internet explorer *huil*

Hoe kn dit? Email doet het, virusscan uitgevoerd (--> niks), kabel functioneert prima (zit nu achter een laptop met zelfde kabel), maar het internet dus niet. Althans, hij is werkelijk te traag voor woorden (en ik ken nog de telefoon tikken inbel verbinding, en zelfs die is hiermee vergeleken snel!).

Ik snap er geen kont van!

HELP!
(aub :) )

Hallo marieke :)

Welkom op het forum :D!

Een vertraagde/geen internetverbinding wordt heel vaak veroorzaakt door de aanwezigheid van spyware op een computer :ph34r:

Ik denk dat je best een hijack this logje maakt :)
De uitleg over hoe een HijackThis-log maken en wat je eerst moet doen, vind je hier (klik)
Nadat je de stappen hebt doorlopen die daar beschreven staan, kan je je logje dan in dit (klik) deelforum plaatsen :)

Succes! :)

:blink: Tering wat een werk zeg!

Nou ja, wish me luck ofzo...

(alvast bedankt trouwens, eveneens voor het "welkom" )

ja, het is wel een beetje werk .. ik denk dat het veel mensen weerhoudt :( ... maar de resultaten mogen er ook zijn :D dus het is wel de moeite :)
Bah, spyware :angry:

We Wish you luck!!
blume.gif
;)

Ik ben nu bezig met spybot. Gekloot met de internet kabel steeds verwisselen, maar ik heb er wel wat voor over ja... *zucht*

Ik zou op slag van jullie houden als het lukt :P

:wub: dus...

Ik kan inmiddels alweer op mijn eigen pc het internet op!

Super!! :D
Werd er al veel spyware gevonden? of komt het ergens anders door dat het terug werkt? :)
Lukt het met het maken van het logje? :)

Goeiemorgen ^_^ Hij heeft er idd al het een en ander uitgehaald. Echter: Housecall draaide tot half drie vannacht, en daarna BitDefender aangezet, en zelf mijn bed maar ingedoken. De laatste loopt dus nu nog! :o

(oftewel: nog geen logje aanwezig :) )

:o ;) ja zo'n scans soms duren soms wel wat ^_^
Goed dat ze er al wat hebben uitgehaald :)

Hahaha we merken het wel als het er is, he ;)

Succes :)!

Geduld is een schone zaak, zeggen ze dan...

<_<

Succes en hoe werkt het nu allemaal en waar heb je nu nog last van / vragen over :)

Originally posted by Marieke@11-06-2004, 23:44:50
:blink: Tering wat een werk zeg!

:lol:

zo blijft het werk in het land h marieke B) :)
en zo slaat de verveling niet toe
elie

Met lichte schaamte moet ik bekennen dat ik dit gerommel met mijn PC wel leuk vind... (zo gaat het tenminste lijken of ik er een beetje verstand van heb - uiteraard vertel ik niemand dat ik mijn internet-herstel te danken heb aan al jullie tips en trucs :P ).

:lol: :lol: hahaha :D

.. en wie weet wat zegt het logje nog allemaal :lol: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan